Voor ons is het eigenlijk niets meer dan langst het gemeentehuis gaan om een handtekening te zetten. De enige reden dat we trouwen is omdat het voor de wet toch nog net iets meer voordelen biedt dan wettelijk samenwonen.
Mijn partner en ik zien verder het nut niet in van alles er rond. Het enige van de traditie die we wel leuk vinden zijn de ringen. Een feest spreekt ons niet echt aan. Ik en mijn partner zouden daar niet echt plezier aan hebben tenzij het echt perfect zou zijn zoals ik het wil, en dan gaat het echt enorm duur zijn. Zonde voor zoveel geld op een dag op te doen.
Dus hebben we gekozen om niets te doen. We gaan gewoon gezellig samen een paar uurtje een prive sauna afhuren, lekker gaan eten en nog een leuke avond activiteit doen. Het geld dat we dan uitsparen aan een feest gebruiken we voor een hele leuke vakantie.
Het enige waar mijn partner een beetje meezit is dat zijn vader hier wat moeilijk over ga doen. Toen we een tijdje terug zeiden dat we misschien wel in het buitenlanden wilden trouwens, werd hij kwaad omdat hij er dan niet bij zou kunnen zijn.
. Nu is mijn partner een beetje bang om het hem te vertellen wat onze plannen zijn. Hij wilt namelijk geen ruzie met zijn vader.Zijn er nog mensen die gezellig met z'n tweetjes zijn getrouwd en verder niemand anders?
je kunt dus zonder enige menging van bekenden trouwen,
helaas pindakaas maar nee is nee toch.
het is een volwassen man geen dreinende peuter.