Ik doe eigenlijk altijd mijn best om er leuk uit te zien. Maar me kleden volgens de laatste mode is doorgaans erg lastig... Aangezien ik te lang ben voor alle hippe broeken. Oké, eigenlijk gewoon ALLE broeken in het algemeen.
Leuk, die 7/8broekhype, maar bij mij zit het als een krant omdat de knieën die er standaard in zitten, halverwege mijn bovenbenen komen
Gelukkig ben ik gek op jurken en rokken... Blij dat die ook weer wat langer zijn, dan is het bij mij gewoon een minirok. Niet altijd even chique aangezien ik toch vrij fors ben. (90 kilo bij 1.86m, probeer af te vallen maar om gezondheidsredenen valt dat nog niet helemaal mee)
Ook nadelig als ik voor mijn werk in de productie moet zijn, omdat we daar geen blote benen mogen hebben.
En daar zit ik dan... donderdag 18 juli, zwaar te balen, omdat ik veel te weinig leuke kleding heb. Niemand die vanavond mee de stad in kan. En oké, soms wil ik mensen ook liever niet mee hebben, ik heb een hekel op commentaar of vreemde blikken om mijn uitgaven. Ik werk hard, shop weinig, dus als ik een keer shop kijk ik ook echt niet op een dubbeltje.
Maar ja, ik ben ook niet altijd even handig met kleding... Dus ik moet wel onder begeleiding
Dat betekent iets plannen. Laat shoppen nu vooral geen nummer 1 prio zijn voor mij totdat ik weer eens de balen krijgen
Je zou niet zeggen dat ik planner ben van beroep
Dus dan moet mams weer mee, maar ja, die is weer druk, op de fiets naar haar werk dus laat thuis. Vanavond word het dus al niks. Dat betekent voorlopig nog niet naar mijn broekenwinkel.
Bedelen of ze morgen dan wel kan. In het weekend word het niets omdat ik 24 uurs dienst heb.
En laat het nu de trend zijn dat ze doordeweeks niet bellen maar in het weekend wel.
Ooooh echt... First world problems...
Normale mensen gaan dan online shoppen, maar bij mij betekent dat meestal dat ik dingen bestel die me als een krant staan. Echt een aardappel is nog sexyer... En daar krijg ik nog meer de balen van.
Wie herkent dit?
Misschien kunnen we elkaar steunen en oppeppen!
) Kortom, hier ook veel kledingproblemen
is een lange jurk met een print niet wat voor je?

En bovendien te weinig keus.
Speciaal een categorie voor lange mensen.