Welke handtas heb jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 23:30

Hallo Bokkers,

Ik heb nu 2 tassen die ik met veel liefde gebruik. Nu wil ik 2 tassen erbij. Ik heb al een kleine rugzak besteld. Nu heb ik een tas om om te hangen met de H 15 cm en B 22 cm. Nu ben ik op zoek naar een tas die groter is dan bovenstaande, die een kort en lang hengsel heeft (afneembaar) en niet te duur max 70 euro. Gek genoeg kan ik niets vinden wat in mijn straatje past.. Misschien heeft bokt nog leuke tassen? Dus dames. Show je tas en misschien haal ik er inspiratie uit *\%/*

Storm

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 05:16

Ik ben enorm gek op dit merk. Prachtige soepele leren tassen die wel stoer zijn. Ik heb er een jaar geleden een gekocht en die wordt alleen maar mooier in gebruik.
https://www.bearlifestyle.nl/nl/

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 06:39

Ik ben een grote fan van Cowboysbag. Ik heb dan ook 3 handtassen en een werktas ervan.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:08

Ik heb 2 tassen van Burkely. Mooie tassen, goede kwaliteit leer en netjes afgewerkt.

Incredimail

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:36

Ik heb ongeveer 30 tassen, allemaal van goede merken en kwaliteit. Twee van Marktplaats gescoord en de rest van de kringloop. Vorige week daar nog een gloednieuwe Liebeskind gekocht voor €7 en een andere Liebeskind een paar maanden geleden voor € 3. Voordeel van de kringloop is dat je ze kunt bekijken, heb eens miskoop van MP gehad dat het "leer"helemaal af aan het bladderen was en uiteraard er niet bij gezegd, ook niet op de fotos te zien. Een maand geleden een Juicy Couture gescoord voor € 2,50. Nieuw prijs €250. Hier ben ik dan helemaal blij mee tot de volgende aanwinst voor een prikkie. Ben echt een kringloop mens geworden dankzij een vriendin die mij daar eens naar toe heeft gesleurd en voor haar heb ik nog een Fred de la Bretonniere tas op de kop getikt voor € 10 die sleept ze overal mee naar toe. Ben ook fan van Cowboysbag en hoop die nog eens bij de kringloop te vinden.
Op Marktplaats staat een tas te koop voor € 23.650,00. Ik vraag mij serieus af wie zo een tas koopt en wie dat kan betalen en hoe vaak die persoon die tas draagt.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:30

Ik gebruik de volgende tas voor werk;

Afbeelding

Heel handig, past een hoop in. Voor gewoon heb in er een aantal van Guess en Calvin Klein!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:00

Ik heb een tas van gusti leder. Erg blij mee en goede kwaliteit
Prijs is ook niet al te hoog

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:33

marleen_88 schreef:
Ik ben een grote fan van Cowboysbag. Ik heb dan ook 3 handtassen en een werktas ervan.

Zo een had ik ook. superhandig model als je eens wat meer mee moet doen, maar ziet er toch nog mooi uit. de korte lussen zijn niet afneembaar, het lange schouderhengsel wel. Toen ik vegan werd heb ik al mijn lederen spullen weggedaan en heb ik een kunstlederen tas in exact hetzelfde model gevonden, die gebruik ik ondertussen al meer dan 2 jaar en die bevalt mij erg goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:39

marleen_88 schreef:

:j

En door haar heb ik er ondertussen ook 3 :D

Heel fijn merk!

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 14:11

Ik leef met mijn cowboybag. Ding 4/5 jaar geleden gekocht en sleep het ding werkelijk elke dag overal mee naar toe. Tot vele handtasliefhebbers hun nachtmerrie, ook naar het paard. Regelmatig zitten er hoofdstellen met vieze bitten en bezwete borsttuigen in en de volgende dag gewoon weer een bakje met voedsel. Mij is hij zijn geld meer als waard, volgende tas wordt ook weer zo'n kwaliteitstas als deze met voldoende ruimte om een A4 klapper erin te doen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 14:19

Ik heb een soort Bermuda Driehoek, ik stop er van alles in, maar vindt het nooit meer terug. :roll:

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 14:33

Zalando lounge in de gaten houden :') christian laurier tas gekocht voor 70 euro. Ben normaal niet van de tassen en vooral niet als ze zo duur zijn.

Maar waren mooie tussen.

Op zalando lounge komt het best wel eens.

MiekeFS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 14:38

Cowboysbag Huntly. Geweldige degelijke tas. Past heel veel in en toch mooi om te zien. Zowel korte handvatten als schouder riem. De zwarte variant is momenteel zwaar in de aanbieding. 80% afgeprijsd. Is zijn geld meer dan waard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 14:48

Ik heb een burkley als school/werktas. 5 jaar geleden als schooltas gekocht, ziet er nog steeds als nieuw uit. Zo’n heerlijke tas. Alleen het geschuurde leer is wat onhandig, daardoor wil sommige kleding sneller slijten.

Als handtassen heb ik diverse tassen. Ook veel van het merk Beagles, fijne tasjes voor een leuke prijs :))

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:24

Ik heb denk ik 25 handtassen, maar ik gebruik mijn rugtas het meest. Vind ik handig en ik vind hem mooi :)
Het is deze maar dan in cognac kleur: https://www.zalando.nl/spikes-and-sparr ... 2-o11.html
(krijg de foto niet geupload?)

Verder gebruik ik mijn cowboysbag vaak als ik veel moet meenemen naar kantoor en heb een soortgelijke van Liebeskind. Nog een paar van Guess, Burkley, een zwarte suede "zak" schoudertas en nog wat kleine schoudertasjes voor als we uit eten gaan of als ik ga winkelen.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:29

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:50

Ik heb een kipling handtas van €99,-.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:55

Hier ook een Cowboysbag en ik ben groot fan. De ritsen blijven goed, het leer wordt alleen maar mooier naarmate je de tas meer gebruikt. Ik heb een versie met denim, was toen volgens mij een limited edition. Want ik vind het dan wel weer leuk dat niet iedereen met "mijn" tas loopt :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 16:01

Afbeelding

De enige tas die ik altijd bij me heb :D

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 22:00

chimello schreef:
[ Afbeelding ]

De enige tas die ik altijd bij me heb :D

Ha, die heb ik ook. Mijn dagelijkse handtas is een Freitag Hawaii 5-O en als ik eens wat meer mee wil nemen zoals flesje drinken oid, dan stop ik mijn handtas en het extra grief allemaal in die Lushtas. Ik heb nog de oudere variant met witte bodem en zijkanten, in een soort super stevig canvas. Ding gaat al jàren mee. <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 22:12

Storm schreef:
Ik ben enorm gek op dit merk. Prachtige soepele leren tassen die wel stoer zijn. Ik heb er een jaar geleden een gekocht en die wordt alleen maar mooier in gebruik.

Je wordt bedankt... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 22:24

Janine1990 schreef:
Storm schreef:

Je wordt bedankt... -O-

Ja, hou op, schei uit..

<3

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:06

Ik heb meer dan 20 handtassen.. Maar momenteel is dit de laatste nieuwe. En dus nu in gebruik vind hem wel leuk. Afbeelding

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 07:06

Ik heb te veel tassen, gevaarlijk topic ook om in te kijken. :D

Mijn Paperbag ben ik erg blij mee, past genoeg in en blijft goed van kwaliteit. Ik neem die tas ook overal mee naar toe.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 07:31

Afbeelding

Micmacbag Colorado voor als er veel mee moet.

Afbeelding
Deze voor als er iets minder mee moet, America Today.

Afbeelding
En m'n favoriet, een originele Vlieger & Vandam Guardian Angel <3