Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haasje20 schreef:elnienjo schreef:Ik zou niet gaan en hooguit een felicitatiekaartje sturen. Een kennis uit het verleden die een uitnodiging stuurt zoekt alleen zaalvulling en een gevulde envelop.
Dat kan, al zal die envelop toch niet snel de kosten dekken die er voor je gemaakt zijn. Bruiloften zijn duur
haasje20 schreef:elnienjo schreef:Ik zou niet gaan en hooguit een felicitatiekaartje sturen. Een kennis uit het verleden die een uitnodiging stuurt zoekt alleen zaalvulling en een gevulde envelop.
Dat kan, al zal die envelop toch niet snel de kosten dekken die er voor je gemaakt zijn. Bruiloften zijn duur
Marije_jiplover schreef:Hangt af van hoe goed ik de persoon of personen ken.
Als ik 1 van de 2 uit het verleden ken, maar niet dik bevriend (meer) mee ben, vind ik 20 euro meer dan genoeg.
Ken ik beide personen en doen we vaker dingen samen ofzo, dan kan het eventueel wel oplopen naar meer.
En goede vriend(inn)en of naaste familie uiteraard ook meer.
Wat ik niet helemaal begrijp in de reacties hierboven, is wat jullie bedoelen met pp?
Het bruidspaar krijgt van mij 1 kado en als ik er met mijn man samen heen ga, krijgen ze ook maar 1 envelop met die 20 euro, niet omdat we samen gaan dat 't dan ineens 40 wordt ofzo?
elnienjo schreef:Storm schreef:
Dit.
En als je weinig zin hebt bij een kennis, is een kaartje ook goed. Wel even afmelden dat je niet komt.
Dat is alleen van toepassing als je voor het diner bent uitgenodigd.