Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
troi schreef:Wat een eikel. Fout op zoveel fronten en je verdedigd hem ook nog. Waarom ben je met deze persoon bevriend??
nessinator schreef:Mijn vriend is van het hele verhaal op de hoogte.
ja, ik wil zeker nog eens duidelijk zijn, maar ik wil hem ook niet meer "alleen" ontmoeten. Of zeggen jullie: door de zure appel heen bijten, voor eens en altijd, en dan daarna inderdaad niet meer zonder partners afspreken?troi schreef:Wat een eikel. Fout op zoveel fronten en je verdedigd hem ook nog. Waarom ben je met deze persoon bevriend??
Hij ging steeds nét niet een grens over, en alle andere keren (die sterk in de meerderheid zijn) is het gewoon een heel leuk persoon. Maar goed, eigenlijk begin ik dit stilletjes mijzelf ook wel eens af te vragen...
Evelijn schreef:Ehmm... als hij dat soort toespelingen maakt nadat jij al aangegeven hebt dat je daar niet op zit te wachten dan gaat hij al een grens over. Ik zou het iig bespreken met je vriend want hoe wil je iemand die met jou wil vreemdgaan als getuige voor je huwelijk???
fleurtjeuh schreef:Simpel opgelost. Neem je vriend mee en confronteer hem waar je vriend bij staat.
Goof schreef:nessinator schreef:Mijn vriend is van het hele verhaal op de hoogte.
Wat vindt hij ervan dan? Hij vindt het nog steeds prima dat die kerel dalijk jouw getuige is? Op jullie trouwdag?
Janine1990 schreef:Evelijn schreef:Ehmm... als hij dat soort toespelingen maakt nadat jij al aangegeven hebt dat je daar niet op zit te wachten dan gaat hij al een grens over. Ik zou het iig bespreken met je vriend want hoe wil je iemand die met jou wil vreemdgaan als getuige voor je huwelijk???
Dit dus echt...
Hoeveel is een vriendschap waard als die zogenaamde vriend geen nee accepteert?
Hoeveel is een getuigenis waard van iemand die vreemd wil gaan?
Het feit dat hij deze toespelingen maakt zegt heel veel over hem en de mate waarin hij mensen respecteert; zijn relatie, zijn kameraad, jouw 'nee'....
Mooi dat die momenten in de minderheid zijn, dat is een geluk voor jou. Maar het gaat alleen maar meer aan je knagen. Waarschijnlijk omdat het niet strookt met jouw eigen normen en waarden, jouw idee van een relatie.
Niet alle vriendschappen zijn eeuwig houdbaar... Helaas... Iets aanhouden wat je niet gelukkig maakt dat doe je jezelf aan... In dit geval in mijn ogen op den duur gewoon zonde van potentiële andere vriendschappen.
fleurtjeuh schreef:En je zegt dat hij geen grenzen is over gegaan.
Grenzen zijn niet alleen fysieke aanrakingen of wat dan ook.
Steeds maar aandringen over zijn gevoelens terwijl je aangeeft dit niet te willen is ook een grens.
Jij zegt dat je het niet wil. Hij doet het toch. Dan gaat hij al een grens over.
) nessinator schreef:fleurtjeuh schreef:Simpel opgelost. Neem je vriend mee en confronteer hem waar je vriend bij staat.
Nou ga ik hem weer verdedigen, maar is dit niet het ultieme verraad? (hij had mij -begrijpelijk- nadrukkelijk gevraagd dit NIET met mijn vriend te bespreken)
nessinator schreef:Dank jullie wel allemaal voor de antwoorden, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was...fleurtjeuh schreef:Simpel opgelost. Neem je vriend mee en confronteer hem waar je vriend bij staat.
Nou ga ik hem weer verdedigen, maar is dit niet het ultieme verraad? (hij had mij -begrijpelijk- nadrukkelijk gevraagd dit NIET met mijn vriend te bespreken)
)