Nee ik heb momenteel even niks belangrijkers om mij druk over te maken en de zwarte Doritos is nou eenmaal al 14 jaar mijn lievelings chips! In de brugklas haalde ik al elke middag pauze een zakje samen met een vriendin en nog steeds is hij favoriet. Ik ben zo verslaafd aan deze chips dat mijn vriend en vriendinnen ze zelfs naar me opstuurden als ik op stage was in Duitsland en Noorwegen, want daar was de smaak niet verkrijgbaar. Op feestjes zorgt iedereen ervoor dat er zwarte Doritos voor mij is. Afgelopen week kreeg ik nog een zak van collega’s in mijn afscheidscadeau toen ik stopte bij mijn werkgever. Zo gek ben ik van deze chips
Afgelopen maanden dacht ik ineens.. er klopt iets niet. Waarom vind ik de chips niet lekker? Steeds vaker zaten er zakken tussen die totaal anders smaakten. Toen kwam ik er achter dat de nieuwe zakken met een houdbaarheidsdatum na juli, anders smaakten. Dus ik Dorito’s mailen en inderdaad, de smaak is vernieuwd. Wat een ellende!!
“Het overgrote deel van de consumenten, die wij om hun mening hebben gevraagd bleek deze smaak vergelijkbaar of zelfs lekkerder te vinden. Uiteraard is het voor een ieder persoonlijk hoe de smaak van onze veranderde Doritos Sweet Chilli Pepper wordt ervaren”. Nou ik vind hem verschrikkelijk!
Nu ben ik benieuwd of ik de enige ben die dit dus echt niet lekker vind haha. Dus ik dacht als er nou meer mensen zijn die dit laten weten, misschien veranderen ze hem dan terug
Dus wie heeft dit verschil nog meer opgemerkt? Let me know, ben benieuwd haha
Oja, hier kan je bij ze aangeven wat je van de verandering vindt: https://doritos.nl/contact

Ps ja dit topic is serieus.
of vind je het zo ook lekker? Tegen mij zeiden ze ook dat ik gek was, tot ik ze het kon lagen vergelijken hahah!

Ik dacht eerst dat er misschien zwarte zakken verwisseld waren met de paarse... Heel erg zonde, ze waren veel lekkerder gekruid!
.