Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
). Andere keren realiseer ik het me niet maar soms heb ik wel mijn ogen open. Ik praat ook heel 'normaal', je kan een heel gesprek met me hebben terwijl ik slaap zonder te merken dat ik slaap
Ik weet er dan de volgende ochtend helemaal niks meer van. Of soms juist dus wel. 
Animal schreef:Vorige week werd mijn vriend wakker omdat ik hardop aan het praten was in mijn slaap en 'Je hebt gelijk liefje' zei.
Ik heb nu een app geïnstalleerd en kom er nu achter dat ik best wel veel praat en zelfs zing in mijn slaap. Meestal is het ja of nee wat ik zeg, soms een onverstaanbaar iets, maar ook wel eens hele zinnen.
Zijn er meer Bokkers die praten in hun slaap? En wat is het gekste wat jullie gezegd hebben?
Eileen_ schreef:Ik lach ook heel veel in mijn slaap. Toen ik aan het reizen was sliep ik natuurlijk ook met anderen op een kamer, ik waarschuwde vantevoren dan altijd dat ik in mijn slaap praat anders is het natuurlijk wel schrikken als ik zomaar keihard lacht of begint te praten

Bij mij is het gerelateerd aan totale ontspanning, denk ik. Als ik bij diegene slaap, ben ik helemaal zen. Zodra mijn hoofd daar het kussen raakt, slaap ik. En klets ik, terwijl ik bij eerdere relaties niet in mijn slaap praatte. Ik mompel meestal iets van 'Dat is goed' 'Ja, klopt' of noem zijn naam. Vind het wel een fascinerend iets. Vroeger wel heel veel geslaapwandeld. Dusdanig dat ik 's nachts door mijn broer uit het weiland gevist ben. 

Daar door ik dus naartoe inclusief een hoop geschreeuw. Ja, toen was heel 't huis wakker
Fijn, zei ik, dat jij over andere vrouwen droomt. Maar hij droomt het meest over de kat. 'Waar is Jip eigenlijk?' of hij roept ineens 'ik zie POESSSS
'. Haha.