Helaas zit ik 8 uur lang bij iemand en moet dus echt minstens 1 keer naar het toilet.
In het begin heb ik nog wel eens van die toiletcovers gebruikt maar die kan ik niet meer vinden. Plus ze gaan op natuurlijk.
Hangen boven de wc lukt ook niet altijd aangezien sommige cliënten een verhoogd toilet hebben. Dan zou ik zelf ook op een verhoging moeten gaan staan om niks aan te raken.
Dan blijven er voor vrouwen helaas weinig opties over.
Een vrouwelijk urinaal, zal denk ik ook oefenen worden.
Probleem hiervan is dat ze groot en lomp zijn. Dus na het toiletteren moet ik hem omspoelen, moet hem in een extra tas vervoeren. Past niet in mn laptoptas erbij en ik hoef hem ook niet bij mn brood te hebben.
Die toiletcovers, inslaan als een gek als ik ze weer zie. Zijn ze alleen goed voor het milieu aangezien ze meegespoeld worden? Blijf het eigenlijk nog steeds vies vinden, ik moet nog steeds 'contact' maken met de wc.
Plastuit. Hier heb ik geen ervaring mee.
Lijkt me toch nog wel een kunst om er doorheen te plassen. Kosten, geen idee. Kan je hem meerdere keren gebruiken? Waar koop je ze?
Mocht je andere oplossingen weten dan hoor ik die graag.

Bij de kampeer/reis spullen. 
staat zo raar zonder broek langs de weg
Verstand op nul en piesen.
Hij is van siliconen en je kunt hem afspoelen/-wassen. Het kost even oefenen, het is net wat moeilijker dan met die wegwerpversie van karton (die zijn iets breder), maar het is zeker niet onmogelijk.