Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Wanneer je het financieel gemakkelijk uit kunt zingen(gezien het feit dat jullie een poosje geleden er nog een hoeve bij wilden kopen) dan kap je er toch mee en kijk je rustig rond of ga je een opleiding volgen voor een andere baan .
Maar ik zou het ook zonde van het geld vinden moest ik niet snel werk hebben om weer te kunnen sparen ipv op te gebruiken
DeMolenhoek schreef:bigone schreef:Wanneer je het financieel gemakkelijk uit kunt zingen(gezien het feit dat jullie een poosje geleden er nog een hoeve bij wilden kopen) dan kap je er toch mee en kijk je rustig rond of ga je een opleiding volgen voor een andere baan .
We kunnen het gemakkelijk hebben jaMaar ik zou het ook zonde van het geld vinden moest ik niet snel werk hebben om weer te kunnen sparen ipv op te gebruiken
Siersma schreef:Ik heb t nooit gedaan maar ik herken wel je ergernissen. Ik zit ongeveer met t zelfde. Werk nu 16 jaar in t zelfde bedrijf maar sinds mn baas 5 jaar geleden een andere vriendin kreeg is de sfeer verziekt door haar. Ik vind mn werk heerlijk maar ga er met buikpijn heen elke dag. Zij maakt me t leven zuur voelt t. Vakantie opnemen is een drama, ben de enige werknemer sinds mn collega weg is. Al meermaals aangegeven dat ik t alleen niet red maar daar word ook niks mee gedaan. Heb nog overuren van vorig jaar staan die ik niet op krijg maar uitbetaald zullen ze ook niet worden aangezien er geen geld is. Afspraken met vertegenwoordigers zijn bijna niet te maken omdat ik alles alleen moet doen. Ik geef niet zomaar mn baan op, financieel kunnen we dat niet opvangen helaas. Maar zou t graag doen, ben dr zat van.
Als je de zekerheid heb dat je een andere baan kan vinden, moet je t doen denk ik. Ik merk dat ik er als persoon ook niet leuker op word zo door alle ergernissen.