Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het stelt me gerust opeens een soort van lotgenoten te hebben gevonden. Dat had ik niet gedacht..
verootjoo schreef:Ik weet niet in wat voor branche je werkt, maar kun je niet op detacheringsbasis gaan werken? Dat je dus elke zoveel maanden naar een ander bedrijf wordt gedetacheerd
Ik lees graag jullie tips en ideetjes even mee. 
verootjoo schreef:Ik weet niet in wat voor branche je werkt, maar kun je niet op detacheringsbasis gaan werken? Dat je dus elke zoveel maanden naar een ander bedrijf wordt gedetacheerd
Ik herken het overigens niet. Ik word juist blij van lang ergens werken

Hutcherson schreef:Besef je dat als je voor jezelf begint, dat je niet meer zo makkelijk terug kunt naar loondienst ivm de vrijheid.. Tevens zijn de belastingen en andere dure facturen ook voor jou portomonee en wat als je daar ook je bore out symptomen krijgt?
Je moet wel echt een gat in de markt zien te vinden anders is de concurrentie moordend. Je moet iets doen wat niet iedere idioot kan.
Sizzle schreef:*knip*
Mijn vader is ook zo, hij is zelfstandig ondernemer en wisselde iedere paar jaar volledig de scope van zijn diensten
Tieneke schreef:Ik kan je echt aanraden om een keer met Silvia zelf te spreken. Zij is vorig jaar op mijn werk een dag vorming komen geven aan mensen zoals jij en ik. En het was heel fijn en waardevol om erover te spreken, het heeft mij alleszins inzichten gebracht die ik nu vorm aan het geven ben.
Ben je ook aangemeld in de facebookgroep?
Maar ik zou wel graag een keer met Silvia praten. Heeft iemand anders eens coaching hiervoor gehad?