Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hutcherson schreef:Koop een camera met wifi verbinding en een app op je telefoon. Zodra ie geluid hoort of beweging ziet krijg je een melding en je kunt altijd live meekijken. Maak gewoon een iets groter rondje met de hond en kijk gewoon live mee. Na een tijdje zal dat meekijken wel minder worden.
Zo sneu als dieren ineens flink moeten inleveren vanwege een kind.
de ochtend is niet helemaal zijn ding nog. gisteren was hij van half 8 tot 12 uur klaar wakker wilde wel eten maar toch ook weer niet. jah dat.
blokje schreef:Houd de hond het niet langer vol?
Onze huidige en vorige hond waren heeeel makkelijk. Onze hond kan je s avonds om 22 doen en de volgende dag pas om 11 uur. Vind dat zielig maar met ziekte etc gebeurd het wel eens.
Mijn man heeft onze hond een jaar of 1,5 s morgens gedaan omdat onze vorige hond dood was gegaan en kozen voor een pup. En toen bleek ik al snel zwanger. Maar voor het kopen van een pup hebben we afgesproken dat de ochtenden voor hem waren.
Mijn man doet heel ons samen zijn de hond s avonds al.ben geen avond wandelaar
maar dat ik echt gevoel kwestie Jenkins schreef:Laat alsjeblieft nooit je baby alleen thuis! Ongelofelijk dat mensen dat hier adviseren
Als je man de hond zijn behoefte laat doen tussen 4 en half 5, kan deze prima rond 9u/half 10 de volgende ronde doen.