Met trots kunnen we ons nieuwe en definitieve paleisje gaan plaatsen.
We hebben het huis kunnen kopen waar ik ben opgegroeid, ik ken de plek dus als geen ander. Vanaf 2000 heb ik hier gewoond, met uiteraard de tussen stappen van de projecten waar jullie hebben kunnen meeleven, en nu nemen wij het stokje van mijn ouders over.
Het is ze de laatste jaren te veel geworden en dat is overal wel te zien. Uiteraard niet om ze tegen het zere been aan te schoppen want wat hebben ze hard gewerkt om dit mogelijk te maken al die jaren. Maar nu is het tijd voor de frisse wind. Een nieuwe generatie met nieuwe plannen.
Per 29 mei zullen wij officieel de sleutels in handen krijgen, maar nu wonen we gezellig met zijn 4en dus zijn we al hard van start gegaan!
Naar aanleiding van het vorige topic heb ik toch besloten om lekker een topic te maken. Wellicht zal het tussendoor even stil vallen maar hé dat hoort erbij! We hebben grootse plannen maar alles moet uiteraard wel gefinancierd worden dus stapje voor stapje.

roze: huis
paars: grote schuur voor vrachtwagen en trekkers
rood: 4 paardenstallen en 2 zadelkamers
blauw: 4 paardenstallen en een zadel/poets stuk
blauw 2: 8 paardenstallen en ruimte voor 2 balen hooi, en 2 balen stro. 1 stal is nu dicht waar een aanhanger in staat
Voor de rode schuur dus ongeveer naast waar wij zitten te eten hebben we 4 opzadel plaatsen, deze willen wij allemaal naar achter krijgen. De rode stallen zullen worden weg gehaald en 1 zadelkamer ook. Dit gaan kantine en schuur voor 2 auto's worden.
De blauwe stallen blijven allemaal. En er gaat een soort scheiding komen tussen paard en huis. Dat wij ook gewoon een privé krijgen! Maar dat zal nog even op de lange baan komen. Het is een stuk mindset die bij iedereen ook moet gaan veranderen.
En die verandering begint ook iedereen wel steeds meer te voelen, daar zitten uiteraard altijd positieve en negatieve dingen aan. Wij hebben namelijk besloten om ook alle paardrijlessen die werden gegeven op onze beschikbare paarden te stoppen. Per 1 juni zullen die paarden verkocht worden en zal dus een groot deel van ons paarden bestand "op straat staan". Heel vervelend na 8 jaar les geven maar het kan gewoon niet meer uit.
Wat de toekomst verder zal brengen zal zich uitwijzen maar jeetje wat hebben wij er veel zin in!
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van onze vorderingen en hou altijd wel van wat hulp of tips. Of ik er wat mee doe is niet duidelijk

Kom maar op toekomst, we zijn er klaar voor!