Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boetjewoor schreef:Toevallig dit, mijn vriend en ik wonen ook op 9 hoog met 2 katten.
Ik plaats even foto's van hoe wij het hebben. Heel simpel eigenlijk, rondom van die haakjes en daaraan het net. Op de meeste plekken een tyrepje voor de zekerheid. Je hoeft dan toch niet op een ladder? Een stoel is voldoende en als je zorgt dat dat een stevige stoel is en iemand jou/de stoel vasthoudt?
[ [url=m/u7mz0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GRMpaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K7vAIn.jpg]Afbeelding[/url] ]
chimello schreef:Gaan die daar niet in hangen/springen? Wij hebben een klein stuk kippengaas bij de deur opening (we hebben er zo'n raampje) en die van ons springen daar dus gewoon in... Zou er niet aan moeten denken dat de kant op zo'n net springt en vooralsnog van het balkon afdonderd met net en al. Of is dat echt stevig?

IMJ schreef:gewoon een houten frame met gaas tegen de onderkant van het balkon ben je buurman? Dan heeft hij er geen last/schade van en je kunt het gewoon aan jij eigen balkon vastmaken.
MiiGurl schreef:[ [url=m/enGLYy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vader heeft dit gemaakt op mijn balkon nadat de kat rare taferelen uit ging halen op het balkon.
Kan je ook dus nog leuk plantenbakken aan ophangen.
Mijn vader heeft dit gemaakt op mijn balkon nadat de kat rare taferelen uit ging halen op het balkon.
want ze springt niet op de plantenbakken die hangen ook best hoog. En ze klimt zelfs niet in de rekken ook nog nooit een poging gedaan tot.