Ik zit met een klein dilemma. Vorige week maandag gaf een klant een verloren vvv bon aan mij. Lag ergens op de grond schijnbaar. Op kantoor gelegd en verder niets mee gedaan. Een dag later lag hij er nog en wilde wij eens weten hoeveel geld er nog op stond of dat hij regelrecht de prullenbak in kon.
Nu bleek er dus 220 euro op het pasje te staan. oliebol.. Maargoed, leidinggevende moest hard lachen en zei ik gooi hem gewoon in de schredder... waarop wij zeiden dafuq... 220 euro gek!
Ik heb de kaart op de dorps facebook geplaatst dat wij hem in bezit hadden.. Geen reactie op gehad.
Mijn leidinggevende liet lachend mij een foto maken van de achterkant van de kaart en deed een beetje nonchalant erover. Kaart is weer in de gevonden voorwerpen bak gegooid... Niks mee gedaan verder.
Nu zijn we een week verder en niemand heb ik er meer over gehoord, en de kaart is uit de gevonden voorwerpen bak. Dus ik denk dat mijn collega hem daadwerkelijk weg heeft gegooid... Kaart is niet opgehaald dat weet ik wel.
Maargoed, lang verhaal maar ik heb dus al iedere dag die kaart lopen checken of er dat geld nog steeds op staat.. En ja, het staat erop. Ik heb ondertussen mijn divoza winkelmandje rijkelijk gevuld maar nog niet daadwerkelijk betaald met de vvv bon.
Ik heb er ergens zo'n rotgevoel van als ik die kaart gebruik, maja ergens denk ik.. fiets die oliebol en gewoon doen...
Wat zouden jullie doen???