Kom op stal denk daar even gewoon lekker ontspannen rond te hangen en beetje de paarden te aaien en lammetjes te kijken (zitten ook paplammeren).
Murhphey mijn vriendin was ook mee, maar die heeft niets met paarden, dus ik dacht laat die maar zelf even bedenken wat ze gaat doen, vaak gaat die even bij Henk kijken. Murphey houdt eigenlijk van maar weinig boerderij dieren, ze is er bang van dus op gepaste afstand kijken is haar manier rondje boerderij, terwijl ik dieren heel leuk vind.
1 van de lammetjes is bedoeld als cadeautje (house-warming gift) voor een vriendin van me (groot huis met land en stallen)
Vandaag ging het anders....dan andere dagen.
Ineens grijpt mijn buitenlander het lam, zo maar eigenlijk onverwacht, had verwacht dat ze er bang voor zou zijn, maar nee. Eerst bij een poot, daarna bij een oor en daarna bij de snuit en sleept hem al schuddend door de stal. Schrok me rot, dus ik snel het lam gered en de hond aangelijnd.
Was natuurlijk mijn eigen schuld, wie doet er dan ook een lam en hond in 1 paardenstal...Ter verdediging van mijn buitenlander, ze heeft het nog nooit eerder gedaan bij een lam, wel met een minipaardje en een kip.
Man wat was dit net schrikken zeg....
We zijn nu op zoek naar een hechtsetje, zal straks foto's plaatsen, krijg ik nu zo snel niet geplaatst, behalve deze. Lam wordt nu behandeld.
De paplammetjes.

titel aangepast, was kwetsend, stond eerst buitenlander grijpt schaap en verwond het.