Aansteker was leeg. Pap heeft in het verleden wel voorgedaan hoe ik het zelf kan doen. En deze muts heeft het dan ook al meerdere malen zelf gedaan. Niet helemaal zoals het hoort, maar aansteker vol en daar gaat het om.
Dus net het busje met gas gepakt en het juiste ventiel erbij gezocht. Busje eerst verkeerd om (doe ik altijd fout) maar vervolgens gaat het "goed" zoals altijd ontsnapt er behoorlijk wat gas, maar zit de aansteker vol. Voor de zekerheid spoel ik de aansteker af onder de kraan, zodat al het gevaarlijke gas veilig weg is. Of toch niet?
Test de aansteker in de gootsteen of het water er voldoende uit was en ineens was het whoem, een behoorlijke vuurbal
Ik mis een deel wenkbrauwen, wimpers en een stukje haar, maar voor de rest gaat het "goed" maar zit nog steeds te trillen.
Aansteker was na de vuurbal weer leeg van binnen dus ik denk dat er binnenin de aansteker iets fout is gegaan? Of het gas was niet voldoende uit de gootsteen gespoeld?
Whatever de bus met gas heb ik naar buiten gekieperd en de aansteker ligt in de gootsteen en gaat morgen de prullenbak in.
In het vervolg mag papa dit klusje weer opknappen, ga niet het risico lopen dat het weer mis gaat

heeftie ook geweten