Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Matheno schreef:Vrachtwagentje huren of trailer meenemen en volstouwen met al je spullen?
Familie en vrienden optrommelen om te helpen?
Want krijg maar een studiootje van 20 bij 25 m2

Apple schreef:Wat leuk, een verhuizing![]()
22 mei is nog tijd genoeg![]()
Je kunt eens rustig beginnen om te kijken wat je allemaal hebt. Misschien zijn er dingen die al 5 jaar onderop in een kast liggen en waar je eigenlijk van was vergeten dat je het had. Die kun je misschien verkopen of naar de Kringloop brengen?
Zaken waar je persoonlijke herinneringen aan hebt gewoon houden![]()
Hoeveel ruimte heb je in je nieuwe huis? (meer ruimte: dan hoef je niet veel weg te doen, dezelfde hoeveelheid ruimte: misschien even kritisch kijken naar wat er weg kan, minder ruimte: dan moet je inderdaad keuzes gaan maken).
Wat zegt de begeleiding er over?
En ook chaotisch, want inderdaad, wat neem je allemaal wel en niet mee?
Toverbal schreef:Ik zou nu dus al goed gaan uitzoeken, dingen je je lang niet gebruikt hebt en niet nodig hebt weg doen.
Kleding die je nooit draagt, weg doen.
Keukenspullen die je niet of nooit gebruikt wegdoen.
Spullen die je niet direct nodig hebt maar wel wilt houden alvast inpakken, schrijf op de doos wat erin zit.
Spullen die je niet meer nodig hebt kan je op een weggeefhoek zetten of naar de kringloop brengen.
succes!

Vanillia schreef:Dat is best een mooie ruimte, je hoeft er niet in te koken toch?
Ik denk dat dit juist een ideaal moment is om even alles te bekijken wat je hebt en je af te vragen wat weg kan. Van sommige dingen (zoals bijv. een zadel) kan ik me voorstellen dat je ze leuk vindt, maar heb je er echt iets aan, behalve dat het een hoop stof vangt en in de weg ligt?