Ik ben 22. Opzich gelukkig. Maar aan de ene kant word ik gek van de dagelijkse sleur. Aan de andere kant is dat een heel veilig gevoel.
Ik ben single, momenteel aan het daten. Maar twijfel daar heel erg over. Ben erg gesteld op mijn vrijheid en dat ik zelf kan beslissen hoe wat waar... Dus twijfel erg of ik daar geschikt voor ben.
Aan de ene kant zou ik graag huisje boompje beestje willen. Aan de andere kant zou ik me graag in mijn werk storten. Heb al een paar jaar een droom (bedrijfsleider worden).
Ik haal heel veel voldoening en energie uit mijn werk. Ik hou van mijn werk, ben trots op mezelf dat ik nog steeds dingen leer en graag hogerop wil komen.
Mocht ik een relatie aan gaan moet dat een heel stuk teruggeschroefd worden en kan mijn droom waarschijnlijk ook geen werkelijkheid worden, tenminste dat wordt een stuk lastiger.
Geen idee wat ik met dit topic wil. Loop al een tijdje vast, want ik twijfel aan alles en ondertussen verzet ik geen stap. Het gevoel dat ik NU moet kiezen tussen werk of relatie wordt steeds erger.
Wie (her) kent dit?
), dus je hebt echt nog tijd voor alles wat je wilt.