Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sterkte daarmee. Wees blij dat je straks je eigen vrijheid hebt!) cissy schreef:Je moeder gaat bij hem wonen begrijp ik? Kun je dan niet met je broer in het huis van je moeder blijven, evt deel verhuren aan andere student?
Caily schreef:Ik ben herhaaldelijk via marktplaats aan mijn kamer/woning gekomen. En er zijn wel kamers waar je kat mag! Gewoon overleggen of er afspraken over gemaakt kunnen worden.
Als je de 21+ toets niet haalt, wat zou je dan doen als je thuis zou blijven wonen?
Je kan desnoods fulltime gaan werken. Zoek een bijbaantje waarbij meer uren of anders combineren met iets anders mogelijk is. Heel veel mensen vinden werken in de fastservice of horeca stom, maar hier zijn vaak wel veel mogelijkheden op dit gebieden.
(Kan niet laten om even te zeggen wat voor lekkere moeder je hebtSterkte daarmee. Wees blij dat je straks je eigen vrijheid hebt!)
Chantalla schreef:Mocht je vrij zeker weten dat je naar Almere of Leeuwarden wilt, schrijf je alvast in bij woningcorporaties. Dan kan je alvast punten en wachttijd opbouwen en is het houden van je kat waarschijnlijk makkelijker. In Friesland zit onder andere Woonfriesland, en daarvoor inschrijven is gratis.
lifaya schreef:Oef wat een poedersuiker, wat vind je moeder hier van en waarom kan je niet bij je vader? Vind het nogal wat om zomaar 2 kinderen zomaar op straat te gooien ook al zijn ze volwassen...
Chantalla schreef:Mocht je vrij zeker weten dat je naar Almere of Leeuwarden wilt, schrijf je alvast in bij woningcorporaties. Dan kan je alvast punten en wachttijd opbouwen en is het houden van je kat waarschijnlijk makkelijker. In Friesland zit onder andere Woonfriesland, en daarvoor inschrijven is gratis.
of samen met je broer. Sourire schreef:Chantalla schreef:Mocht je vrij zeker weten dat je naar Almere of Leeuwarden wilt, schrijf je alvast in bij woningcorporaties. Dan kan je alvast punten en wachttijd opbouwen en is het houden van je kat waarschijnlijk makkelijker. In Friesland zit onder andere Woonfriesland, en daarvoor inschrijven is gratis.
Idd! Schrijf je in Friesland in bij Woonfriesland, Elkien, Accolade en wat er verder nog is. De wachttijd is daar een stuk korter dan in de rest van het land. Als Leeuwarden niet lukt dan wellicht een van de dorpjes daar in de buurt. En met een eigen huisje is het probleem met de kat opgelost. Als Leeuwarden dus tot je voorkeuren behoort zou ik daar op in zetten. Denk dat je in Friesland meeste (snelste) kans van slagen hebt.
wat gaat je broer nu doen?