Robotstofzuiger van de lidl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

Robotstofzuiger van de lidl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 15:13

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Ro ... p100248116

Iemand die deze robotstofzuiger reeds in bezit heeft? Is van de week geloof ik in de aanbieding en voor dat geld klinkt hij niet onaardig.

Ik heb 2 kortharige honden die weinig verharen. Harde vloeren en een laagpolig kleed.

Gerdjee

Re: Robotstofzuiger van de lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:18

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 15:26

Bedankt!

https://www.bol.com/nl/p/ilife-v5s-pro- ... zEQAvD_BwE

Kwam net deze wegen en moet zeggen dat dit ding me ook wel wat lijkt!

Sowieso die robotstofzuiger die op Ali express staan vind ik er altijd heel 'fancy' uitzien. Deze is dan alleen wel via bol.com waar inderdaad de garantie iets handiger is :+
Paar weken terug nog een borstelfohn teruggestuurd en een nieuwe ontvangen zonder problemen.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:52

Gerdjee schreef:
Wij hebben een stofzuigertje van coolblue en hij werkt heel goed, pas ging hij wel kapot, maar dan heb je goede garantie bij coolblue! Zelf hebben wij een labrador rondlopen
https://www.coolblue.nl/product/745238/ ... r-2-0.html

Ik heb deze (dan wel de oudere variant), maar vindt hem niet ideaal. Hij rijdt vooral rondjes op hetzelfde stukje en hij beukt overal keihard tegen aan.

Ik ga die van de lidl morgen halen :j

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:18

Ik heb de iRobot Roomba, deze werkt perfect. Detecteert goed obstakels en hoogte verschillen, dus blijft niet eindeloos overal tegenaan botsen en pakt ook goed mijn tapijt mee.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 16:39

Matheno schreef:
Ik heb de iRobot Roomba, deze werkt perfect. Detecteert goed obstakels en hoogte verschillen, dus blijft niet eindeloos overal tegenaan botsen en pakt ook goed mijn tapijt mee.

Die is in combinatie met een app en als je kijkt naar de accuduur wel een stuk duurder dan de laatste die ik gepost heb. Eigenlijk buiten budget. Hoopte niet meer dan 200 euro uit te geven.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:51

Wij hebben een vierkante deebod bij de BCC gehaald een maandje terug, tot nu toe tevreden over. Enige nadeel is dat je echt alle snoeren van de vloer af moet halen omdat dat ding anders al je kabels los trekt

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:05

Ik heb de Aldi (Medion) versie er van maar die lijkt er volgens mij heel veel op.
Ik vind het wel een handig ding. Wel handig als je niet te veel meubels in je huis hebt staan, anders loopt hij zichzelf vast. Maar ik vind het heerlijk

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:22

MissBambi schreef:
Matheno schreef:

Die is in combinatie met een app en als je kijkt naar de accuduur wel een stuk duurder dan de laatste die ik gepost heb. Eigenlijk buiten budget. Hoopte niet meer dan 200 euro uit te geven.

Nee, ik heb die zonder app. De iRobot Roomba 605, deze is 199 euro.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 17:30

Matheno schreef:
Nee, ik heb die zonder app. De iRobot Roomba 605, deze is 199 euro.

Hij heeft helaas ook geen instelbaar programma zover ik kan zien. Ik zou graag een app hebben om hem op afstand te bedienen of op zijn minst een programma instellen zodat hij aangaat zodra ik op het werk ben.

Sensoren zodat hij niet tegen obstakels aanrijdt, zelfstandig naar oplaadstation, geen programma waar hij kriskras door de woonkamer gaat en zo plekken kan overslaan en een anti vast rij modus. Heb hier geen kabels maar ben bang dat hij zich wel vast rijdt onder de stoelen van de eettafel.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 17:32

lindar1985 schreef:
Ik heb de Aldi (Medion) versie er van maar die lijkt er volgens mij heel veel op.
Ik vind het wel een handig ding. Wel handig als je niet te veel meubels in je huis hebt staan, anders loopt hij zichzelf vast. Maar ik vind het heerlijk

Moeders heeft er ook een, Truus.
Wel een ander merk overigens.

Maar Truus heeft er een handje van zichzelf in benarde situaties te begeven waarin ze niet meer vooruit of teruguit kan. Zo eentje heb ik liever niet :D

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:54

Wij zijn ook opzoek naar een robotstofzuiger en deze van de Lidl ziet er wel goed uit! Denk dat ik hem ga halen zodra die beschikbaar is.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:24

MissBambi schreef:
Bedankt!

Sowieso die robotstofzuiger die op Ali express staan vind ik er altijd heel 'fancy' uitzien. Deze is dan alleen wel via bol.com waar inderdaad de garantie iets handiger is :+
Paar weken terug nog een borstelfohn teruggestuurd en een nieuwe ontvangen zonder problemen.

Cool die kan dweilen. Heeft iemand ervaring met deze?

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:28

MissBambi schreef:
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Ro ... p100248116

Iemand die deze robotstofzuiger reeds in bezit heeft? Is van de week geloof ik in de aanbieding en voor dat geld klinkt hij niet onaardig.

Ik heb 2 kortharige honden die weinig verharen. Harde vloeren en een laagpolig kleed.

Ik heb hem. 2 honden, waarvan 1 langharig, plavuizen op de vloer. De robot zuigt super. Ben er erg blij mee.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:43

Ik wil er ook eentje. Heeft iemand een idee hoe hoog ie is incl zijn laadstation (ivm het verstoppen van het laadstation onder de kast :+) En gaat hij zelf terug naar zijn laadstation?

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:46

oew ik was net opzoek naar 1, die van de lidl komt online te koop?

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:58

Wij hebben momenteel die simpelste irobot roomba, wat een onding! Maakt mega veel herrie en komt nooit thuis. Blijft altijd wel ergens achter zitten en heeft zichzelf inmiddels behoorlijk de vernieling in gereden. Helaas begon het echte gedonder pas net na de garantieperiode. Voor die tijd waren we gewoon ontevreden in vergelijking met onze vorige :') .
Hiervoor hadden we een hombot. Die ging stuk, dus toen dachten we: laten we dit keer een echt irobot nemen. Biggest let down ever, de hombot was zo veel beter...
Nu zijn we dus weer aan een nieuwe toe, en duurder is dus zeker niet per de beter in onze ervaring... dus ik lees even mee.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:17

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:28

Rocamor schreef:
Ik wil er ook eentje. Heeft iemand een idee hoe hoog ie is incl zijn laadstation (ivm het verstoppen van het laadstation onder de kast :+) En gaat hij zelf terug naar zijn laadstation?

9 cm hoog. Er wordt wel geadviseerd om aan alle kanten behoorlijk ruimte te houden. Wij houden ons er niet helemaal aan en toch gaat hij (bijna altijd) terug naar zijn laadstation.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-19 18:23

tienus63 schreef:
Mijn schoonzusje heeft er een van aliexpress.
Werkt als ern tierelier.
Wel iets boven je gestelde budget. €300
Weliswaar geen huisdieren, wel boerderij en heel veel keuken stoelen.

https://m.nl.aliexpress.com/s/item/3285 ... 2e0ewmPE81

Ik ben alleen een beetje bang dat wanneer er iets stuk gaat je natuurlijk met de garantie zit :+

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 16:27

Ik keek net even naar die van Lidl, die afgelopen weken EN in de aanbieding was EN niet leverbaar. Nu is ie EN weer leverbaar, maar NIET meer in de aanbieding. Lekker dan.... :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 16:43

MissBambi schreef:
Bedankt!

Die van bol heeft ook geen app besturing.
Heb er pas navraag over gedaan

Afbeelding

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 16:50

Ik heb er 1 van ongeveer diezelfde prijs via Ome Alie uit Spanje dus geen import kosten en ben er super blij mee. Die van ons heeft geen borstel onder de robot, alleen de 2 vegers aan de zijkanten die het een bakje in vegen. Wij hebben een boerderij dus honden/katten haar en zand en dat pakt hij allemaal prima op.
Wel moet ik het bakje een paar keer legen als hij bezig is maar dat vind ik geen probleem. Onderdelen bestel ik gewoon via Ali. Oja hij kan ook dweilen, meestal sluit ik hem dan even op in de WC met de dweilfunctie aan :D

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 16:58

tienus63 schreef:
Mijn schoonzusje heeft er een van aliexpress.
Werkt als ern tierelier.
Wel iets boven je gestelde budget. €300
Weliswaar geen huisdieren, wel boerderij en heel veel keuken stoelen.

https://m.nl.aliexpress.com/s/item/3285 ... 2e0ewmPE81

Wij hebben sinds een jaar ook eentje van dit merk. Werkt echt perfect. Rijdt nergens tegenaan

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 18:17

Hmm.. Zouden ze bij bol.com de specificaties dan niet wijzigen? Het staat namelijk wel op de website als ik het me goed kan herinneren :+