Anderzijds betekent het een extra apparaat in huis. Ga ik hem vaak gebruiken of staat hij uiteindelijk in de kelder te verstoffen?
Ik twijfel en ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen

Ben je er blij mee? En waar gebruik je hem zoal voor?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kitty_ schreef:Ik heb er onlangs 1 van black and decker aangeschaft. Deze heeft wat extra onderdelen waardoor ik hem voor werkelijk alles gebruik. Aanrecht, caviahok, vloer, vlekken in het vloerkleed, badkamer. Kortom ideaal! Mijn tip, geef liever wat meer geld uit voor een goed exemplaar
Maureen_M schreef:Kitty_ schreef:Ik heb er onlangs 1 van black and decker aangeschaft. Deze heeft wat extra onderdelen waardoor ik hem voor werkelijk alles gebruik. Aanrecht, caviahok, vloer, vlekken in het vloerkleed, badkamer. Kortom ideaal! Mijn tip, geef liever wat meer geld uit voor een goed exemplaar
Welke variant heb je? Je hebt de 7, 11 en 17 in een. Ben nog wat aan het twijfelen tussen welke het gaat worden. De 17 in een heeft super veel handige dingetjes maar of ik het ook allemaal ga gebruiken is even de vraag
Barvrouwke schreef:Ik heb een marktplaatsje gekocht om te proberen.
Tot nu toe: geniaal voor vieze )spachtelputz muren / plinten.
Aanslag en donkere voegen in de badkamer viel het me tegen. Uiteindelijk toch met HG aan de slag gegaan.
Voor de laminaatvloer ben ik er nog niet over uit, ik vind hem niet te nat dweilen, wat je veel leest, maar vond het ook niet geweldig. Maar misschien moet ik driftiger poetsen voordat de matte laag eraf is (teveel sop gebruikt voorheen)
Voor de rest nog niet gebruikt.
Kitty_ schreef:Mijn tip, geef liever wat meer geld uit voor een goed exemplaar
Ladybird schreef:Maar hebben jullie een handstomer of eentje voor op de vloer, want ik zie me nog niet badkamerwandtegels schoonmaken met zon dik apparaat

), voor mij is dit wel echt een uitkomst.. Ladybird schreef:Maar hebben jullie een handstomer of eentje voor op de vloer, want ik zie me nog niet badkamerwandtegels schoonmaken met zon dik apparaat