Ik zal vast niet de enige zijn. Gezegend met dikkere bovenbenen waardoor ze tegen elkaar aan schuren en je spijkerbroeken door dat geschuur om de haverklap scheuren. Superfijn.
Ik heb een tijdje LTB broeken gehad, maar die waren wel duur. Prijsgunstigere broeken haalde ik bij MS. Maargoed, die broeken gaan nooit langer dan 3/4 tot een jaar mee. Dus nog een duurdere LTB geprobeerd. Half jaar, stuk.
Ik draag ze veel, dagelijks. Ik fiets ook veel, niet voordelig voor broeken, I know. Maar dan mag ik toch wel verwachten dat ze wat langer meegaan??
Heeft iemand tips voor goede broeken die steviger zijn? Hoge taille, skinny jeans... Meer eisen heb ik niet
Ik koop er al jaren mijn spijkerbroeken en ben meestal tevreden over de kwaliteit. Laatst had ik een broek (KOI) die na 3 maanden al begon te pillen en slijten, dan krijg je gewoon je geld terug. Prima service. 
maximaal 6 maanden en dan zijn ze alweer kapot. Ik zit op het punt dat ik broeken bij de New Yorker koop voor 19,95. Wil ook geen dure broeken kopen als ze toch weer snel kapot gaan