Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ibbel schreef:Iedere apotheek zou het magistraal moeten kunnen bereiden. Zelf produceren dus vanuit de grondstof.
Ibbel schreef:Ik weet dat het bijna nergens meer gebeurt, maar daarom moet een beetje apotheker het nog wel kúnnen. Dat ze vaak niet willen, en dat verzekeringen er nogal eens over zeiken, dat klopt helemaal. Maar iemand gewoon met lege handen laten staan is onzin. Er is gewoon een oplossing voor.
Daar doen die gasten tenslotte hun opleiding voor. Anders zijn het niet meer dan verheerlijkte dozenschuivers, let's be fair. Want de medicatie-interacties staan gewoon in de computer, daar hoeft een apotheker ook z'n hoofd niet meer voor te gebruiken.
Isabel schreef:Wel heel sneu dat je dan alleen weet hoe het 30 jaar geleden ging in een apotheek

Isabel schreef:Wel heel sneu dat je dan alleen weet hoe het 30 jaar geleden ging in een apotheek
Iris82 schreef:Astorga schreef:Tja, ik wacht al bijna een maand op de herhaling van een medicijn, vriendin van me zit waarschijnlijk binnenkort een paar dagen zonder anti-depressieva door lange levertijd.
Dat kan toch niet?
Terug naar 50 is nog even geen optie en naar 100 eigenlijk ook niet. Dat wil de arts niet.