Nu valt mij het volgende op: er zijn echt ontzettend veel auto's met een kapot licht! Per reis kom ik er zeker al 2 tegen, vaak zelfs meer.
Daarbij valt mij ook op dat weggebruikers elkaar eigenlijk amper waarschuwen hiervoor. Ik heb ooit zelf 2 keer met een kapot licht rondgereden waarbij het dan enkele dagen duurde voor ik naar de garage kon, en in die paar dagen is er ook echt niemand geweest die mij waarschuwde. Met waarschuwen bedoel ik dan lichtsignalen geven of als je stilstaat, even gebaren of het zeggen.
Als ik zelf een auto met een kapot licht zie probeer ik het altijd te laten weten aan de ander. Als ze me tegemoet komen is het makkelijk, dan kan ik met mijn groot licht seinen. Als ze achter me rijden laat ik ze soms passeren en sein dan, of ik probeer te gebaren maar dat is onhandig en werkt volgens mij ook niet. Dus als er bokkers nog tips hebben hoor ik het graag.
Nou kan het zijn dat weggebruikers gewoon wat minder op elkaar letten en het ze dus niet opvalt... Of er kunnen veel andere redenen zijn om niet naar de ander te seinen.
Dus bij deze mijn vraag:
Als jij een weggebruiker ziet waarvan de auto een kapotte lamp heeft, waarschuw jij hem/haar dan?
Zo nee, waarom niet? Zo ja, hoe doe jij dit dan?
Ik ben heel benieuwd
Misschien dat ik met dit topic ook wat meer 'awareness' bij andere weggebruikers kan creëren. 
en toen ging braaf het lichtje aan