Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Een week of 2 later werd ik gebeld door de HR afdeling van dat bedrijf voor een onderzoeksopdracht. Een soort stage zeg maar. Tijdens die periode kwam er op een andere afdeling een vacature, waar ik op gesolliciteerd heb en ben aangenomen. Ik ben daarna op een aantal verschillende afdelingen en in verschillende soorten functie's werkzaam geweest. En via sollicatatie op een interne vacature ben ik een aantal jaren later in mijn huidige functie aangenomen.
.
NatasjavE schreef:Tja mijn mening is dat zolang je niet weet wat je wil gaan doen qua werk je beter op school kan blijven. Als je nu je MBO hebt zou ik lekker naar een HBO gaan. En het maakt niet eens zo gek veel uit wat die HBO opleiding is.
Je heb namelijk met HBO daarna gewoonweg meer te kiezen.
**30 jaar oud, universitaire master op zak, weet het nóg niet... bye bye adulthood!**
Skippy01 schreef:NatasjavE schreef:Tja mijn mening is dat zolang je niet weet wat je wil gaan doen qua werk je beter op school kan blijven. Als je nu je MBO hebt zou ik lekker naar een HBO gaan. En het maakt niet eens zo gek veel uit wat die HBO opleiding is.
Je heb namelijk met HBO daarna gewoonweg meer te kiezen.
Hm, zolang je het niet weet? Sjips, ga ik maar gauw terug naar school**30 jaar oud, universitaire master op zak, weet het nóg niet... bye bye adulthood!**
![]()