Ik merk dat ik soms echt teveel prikkels binnenkrijg. Zeker na een dag werken kan ik compleet kriegel worden van de meest onnozele geluidjes. En in het OV merk ik ook soms dat ik echt onredelijk boos kan worden op mensen die praten in de stilte-coupé
Ik zeg daar nooit wat van, want wil echt geen zeurkous zijn maar vreet me dan zo op. En dat komt heus niet door hun praatje, maar gewoon dat mijn hoofd zo vol zit en energielevel laag is waardoor ik dan niks meer kan velen.Dus wie o wie heeft goede ervaringen om te delen om mij op weg te helpen aan een fijne koptelefoon!

Ook erg handig dat er touchscreen op de oorschelp zit om te bedienen. De Sony (type nr even kwijt) heeft dat ook, geluid ook geweldig, uiterlijk mooier, maar iets hardere oorschelpen dus vond ik zelf iets minder lekker zitten. De Sennheiser heeft wel oorschelpen die een beetje ‘scheef’ lopen, maar dat vond ik persoonlijk erg fijn zitten.
Die irritante ruis in het vliegtuig weg, onnozel gekwaak om mij heen weg, even pauze van collega waar je dagenlang bovenop zit....