Zoals de titel al zegt, het leed dat bh’s heet..
ik moet zo vaak nieuwe bh’s kopen. Een RAMP! Die krengen zijn (als je iets fatsoenlijks wil) nog duur ook.
Voorheen had ik regelmatig bh’s van een euro of 7/8. Want tja ze gingen toch elke maand kapot..
uiteindelijk vond vriendlief het zat. En moest ik ergens anders mijn bh’s vandaan halen, waarbij de kans op langer leven groter is.
Naja, zo gezegd zo gedaan. Bonprix ideaal. Want ik hou er niet van om in winkels te passen, en dan van die (goedbedoelde) adviezen waarbij ze uitgebreid je borsten gaan bekijken.
Maat tabel erbij, alles opgemeten, net nog een keer
Cupmaat klopt met de maat van bh’s die ik draag.
Maar dan elke keer, keer op keer, zo nu net ook weer. Ik doe gewoon de dagelijkse dingen, en dan ineens KNAK! En weer een beugel door midden.. om chargerijnig van te worden. En elke keer bij dezelfde borst.
Ja de bh’s van de bonprix gaan langer mee.. (zo’n 2 maanden langer..) maar om elke 3 maanden een berg geld uit te geven aan bh’s komt mijn neusgaten ook wel voortaan uit.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. En dan ook nog een flink eisenlijstje voor wat ik in een bh zoek..
Nouja, lingerie winkels zoals livera kunnen al niet aan mijn verwachtingen voldoen.
- voorgevormd
- beugels
- stevig
En dat met een flinke omvang en een cup E word het me heel lastig gemaakt..
Iemand hier DE tip, naar een goeie bh die net wat langer leeft weer dan 3 maanden?
enige merk dat ik nog koop