Bij mijn vriend in huis hebben we helaas een vlooienplaag..
De kat zit op dit moment bij mij thuis en heeft een pilletje gehad en wordt gekamd.
Nu las ik op het internet her en der al wat tips om de vlooien te bestrijden, maar ik was benieuwd of de mensen op bokt ook nog wat htk tips hebben

Wat we al gaan doen:
-alles wat we kunnen wassen, wassen op 90 graden. Ik las dat je dit het beste met azijn kan doen?
-kleed wat er lag brengen we naar de stort. Is oud en volgens mij echt een vlooiennest
-elke dag stofzuigen en de zak meteen weggooien
-ik las dat je het beste kon schoonmaken met een aggresief schoonmaakmiddel, azijn/bleek/ammoniak wat kunnen we het beste gebruiken?
Voor verdere tips en tricks, alles is welkom!! Op het moment van schrijven pluk ik alweer 2 vlooien van mijn been af....

Vlooien gaan normaal gesproken liever op een kat zitten dan op een mens en als ze dat doen gaan ze dood. Zonder kat zullen ze dus én sneller jullie bijten én nog langer overleven ook.
Ook ivm het spuiten, want dat gaan we zeker doen
blijft ze een paar dagen langer bij mij zitten.
Die brengen we morgen meteen weg. Dekbed en kussens probeer ik in de vriezer te proppen, als het niet past in een vuilniszak. Weet je toevallig ook hoelang? Ik kon op internet vrij weinig vinden over de levensspanne...
weet niet of mijn vriend dat wil. T is wel zn prinsesje