Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hannanas schreef:Jeetje wat aso dat niemand je geholpen heeft.
Dat kan toch niet! Bizar...
ik hoop dat je aangifte wat gaat opleveren, en de schade verhaalt wordt.
Cowboy55 schreef:Rena100 schreef:Ja verschrikkelijk zeg! Naast dat je een taalbarriere hebt, heb je ook te maken met een cultuurverschil. Roemenen hebben echt wel een hele andere ethiek dan wij Nederlanders, alhoewel wij Nederlanders er ook wat van kunnen.
<KNIP>
Wat zeg je nou eigenlijk?
proudmama schreef:Schade als allebei uitparkeert is fout van allebei voor de verzekering. Heb ik ook gehad. Ik reed achteruit van mijn parkeerplaats op hetzelfde moment komt een andere auto naar voren . Stukje weg was daar te smal voor ...
Helaas gebeurt het ook bij oost- europianen dat ze moedwillig tegen je aan rijden voor verzekeringsfraude en dan kunnen ze politie zeker niet gebruiken. Ik zeg niet dat dit bij jou het geval is hoor !
Maar vreselijk dat er even niemand was om je te helpen, al was het alleen maar even bij je gaan staan ...
skvetta schreef:Ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Een auto reed achteruit op de parkeerplaats en ik ook. Ik zag de auto in de achteruitkijkspiegel op mij af komen en stopte maar zij niet. Ze zat ook tegen mijn achterkant van de auto. Ik had het nog nooit meegemaakt dus we hebben alleen namen en telefoonnummers uitgewisseld. Ik heb een foto gemaakt van de schade maar niet van het kenteken. Ik belde naar het telefoonnummer in de avond maar mevrouw had dus een verkeerd nummer opgegeven. Hierdoor had ik geen poot om op te staan ook door mijn eigen stomme schuld. Ik heb de krassen laten herstellen van 275 euro en ook mijn lesje geleerd....
beatje schreef:Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent,nare ervaring.Vind dat in nl wel altijd heel bijzonder dat je dan zaterdag aangifte kan gaan doen.Hier komt de politie gelukkig nog gelijk terplaatste in zulke gevallen.Ik vind verkeersagressie best ernstig.
Cayenne schreef:Waar is dit gebeurd?
Ik deed gisteren boodschappen in Haaren en daar waren 3 mensen op een parkeerplaats een aanrijding aan het afhandelen. Dat ging er ook best verhit aan toe.
Ibbel schreef:Tja, misschien had de man in eigen land hele slechte ervaringen met de politie en wilde hij gewoon zo snel mogelijk weg. Mogelijk had hij het idee dat je de aanrijding hem in de schoenen wilde schuiven en was hij bang zonder vorm van proces dagen opgesloten te worden. Angst is een slechte raadgever.
Omstanders zullen op hun beurt bang geweest zijn voor klappen. Meestal wordt sowieso geadviseerd niet zelf in te grijpen (en zeker niet op het moment zelf), maar de politie te bellen. Wie weet heeft iemand dat ook wel gedaan.
Brainless schreef:Als je het kenteken intikt op http://www.rdw.nl kun je zo zien of hij verzekerd is.
Cowboy55 schreef:Brainless schreef:Als je het kenteken intikt op http://www.rdw.nl kun je zo zien of hij verzekerd is.
Van een Roemeense auto? Of waren het Roemenen in een Nederlandse auto?