Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Liften in Sri Lanka bij 2 mannen die geen Engels spraken en dan op het moment dat het busje met veel bombarie door zwaar bewapende mannen midden in de bergen staande wordt gehouden voor controle een grote zak wit poeder onder je stoel vinden....
Genoeg adrenaline voor de rest van mijn leven

eelnemen aan een rodeo
,
) Misschien komt het nog, maar ik haat hoogtes,
Ik ben bang dat ik val, en bovenal; Ik vind zó'n kick gewoon geen fijn gevoel. Maakt me alleen maar banger, maar als het dan eenmaal gelukt is,
Aranel schreef:Goof schreef:Liften in Sri Lanka bij 2 mannen die geen Engels spraken en dan op het moment dat het busje met veel bombarie door zwaar bewapende mannen midden in de bergen staande wordt gehouden voor controle een grote zak wit poeder onder je stoel vinden....
Genoeg adrenaline voor de rest van mijn leven
Oké nu moet je echt even vertellen hoe dát afgelopen is
Sabini schreef:Nog genoeg op mijn verlanglijstje, maar dit heb ik tot nu toe gedaan:
White water raften,
Rengalop in de natuur in Tsjechië,
Abseilen,
Van een hele hoge rots af springen in zee (auw!),
Duiken (langs koraalriffen, niet super diep maar toch) in Egypte,
Schorpioenen, grote pythons, vogelspinnen en goudhamsters vasthouden (doe ik wekelijks, maar blijft spannend).
Suzanne F. schreef:Vind ik welGoudhamsters vasthouden? Waarom staat deze tussen de schorpioenen en de vogelspinnen?
Een hamster is toch niet eng?
Een goudhamster bijt harder dan elke wurgslang waardoor ik ooit ben gebeten. En vaak ook! (althans; de exemplaren die ik tegen kom). Dus nee....het is stiekem een beetje een angst. Maar als ik er dan tóch een vasthoudt, is het wel adrenaline wat ik voel.
.