Welke adrenaline dingen heb jij gedaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Welke adrenaline dingen heb jij gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 20:30

Het kan natuurlijk zijn dat iedereen ergens anders een adrenalinekick van krijgt. Ik zoek graag mijn grenzen op zo heb ik onder andere:

In zo'n kooi met haaien gezwommen
Gedoken tussen manta rays
Een grot in gegaan waar je echt moest abseilen, door spleten gaan en weer naar boven moest klimmen
Een pad waar geen pad was afhiken en waarbij ik dacht nou als ik val is het wel een mooie plek, het ging goed en kwam zo uit bij een strand met zwart zand waar niemand anders was
Ben in de hoogste en snelste achtbaan van Europa geweest
Een antislipcursus en 4x4 door een modderparcour gereden
Naar een wedstrijd van Borussia Monchengladbach geweest
Ziplinen over een afgrond tussen bergen
Een parachutesprong gemaakt

Dit is waar ik zo gauw even op kan komen. Ik ben benieuwd of er meer thrillseekers zijn en wat jullie zoal gedaan hebben?
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 29-06-18 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

2a54z6e45r6r

Re: Welke adrenaline dingen heb jij gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:33

Je moet eens kijken op youtube naar: Yestheory, ga je zeker super leuk vinden :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:37

Liften in Sri Lanka bij 2 mannen die geen Engels spraken en dan op het moment dat het busje met veel bombarie door zwaar bewapende mannen midden in de bergen staande wordt gehouden voor controle een grote zak wit poeder onder je stoel vinden....
Genoeg adrenaline voor de rest van mijn leven :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:40

Goof schreef:
Liften in Sri Lanka bij 2 mannen die geen Engels spraken en dan op het moment dat het busje met veel bombarie door zwaar bewapende mannen midden in de bergen staande wordt gehouden voor controle een grote zak wit poeder onder je stoel vinden....

Oké nu moet je echt even vertellen hoe dát afgelopen is :oo

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 20:40

Woo goof maar buitenom dat je hebt gelift was het niet een adrenalinekick waar je zelf voor koos. Zelf niet in de bak gezeten?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:50

Bungjee jump , abseilen van de Euromast, zip Line van een berg af, parachut springen, vliegles nemen in vliegtuig, paragliding, rijden ineen race auto.balonvaart

Ik doe af en toe van die dingen.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:55

Ook iets wat toevallig gebeurde maar waar ik toen een en al adrenaline was:

een jongen die op de grond lag en door twee mannen tegen zijn hoofd geschopt werd helpen.
Ik reed op de scooter, vriendinnetje achterop, ik zag het gebeuren en vloog er meteen heen.
De ogen van die jongen die op de grond lag en 'help mij alsjeblieft' zei zal ik nooit vergeten.
Zo blij dat ik van mijzelf nu weet wat ik zou doen als er zo iets gebeurd, ik hoop dat andere dat ook voor mij zouden doen. Het schoppen stopte, vriendin en ik werden natuurlijk zelf ook lastiggevallen meteen maar we hebben de politie gebeld en 1 is er opgepakt (andere rende helaas weg).

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 21:00

Ik bedoelde dus eigenlijk wel de dingen waar je zelf voor kiest :o sorry misschien had ik de OP beter anders kunnen beschrijven? Ik hoopte op toffe nieuwe uitdagingen en een positieve insteek.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:32

Ziplinen, vechtende kinderen uit de bovenbouw uit elkaar halen (ben juf), in een ultralight boven zuid afrika vliegen, een python van twee meter om mijn schouders gedrapeerd krijgen, met een cheetah wandelen en hem aaien. Per ongeluk bijna in een potentieel dodelijke schorpioen grijpen.
Een luipaard aaien.

Maar het meeste adrenaline ooit kreeg ik op het vliegveld van Dubai toen ik op vakantie ging met mijn zusje, neefje en vriend naar Zuid Afrika en we geweigerd werden op de vlucht van Dubai naar Johannesburg. Reken maar dat je daarvan flipt!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:41

Dat je dat wilt opzoeken. Ik houd helemaal niet van adrenaline, ik vind het vreselijk. Ik zoek dingen waar ik rustig van word. :')
Adrenaline geeft zo'n rotgevoel, nee niks voor mij. Zo min mogelijk.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:42

Tokkelen van de Euromast :D
Ik zou het zo weer doen, jammer dat het zo duur is!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 10:34

*Bungeejumpen,
*white water rafting op de rogue rivier in Oregon USA,
*Mustangs zadelmak maken USA
*jagen in de bergen te paard USA
*gezwommen met haaien zonder kooi in de Dominicaanse republiek
*speleologie in grotten in Kroatië
*Abseilen in de Grand Canyon

Op mijn to do lijst staat nog:
*Parachute springen
*Vliegen in een vliegtuig
*Deelnemen aan een rodeo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 12:04

Stormchasen, geeft iedere keer weer een adrenalinekick :D
Verder, rotsspringen van 10 mtr.
Optreden voor 3000 man.

En verder weet ik het niet zo. Ik ben idd niet zo van riskante dingen enzo, niet dat ik bang ben, maar het hoeft van mij gewoon lekker niet ofzo :P

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 12:45

Ehh, voor mij is ''hoi'' zeggen tegen een klasgenoot al een adrenalinekick. Dus, dat doe ik niet meer. :Y) ,

Nee, ik heb nooit iets vreselijks eng gedaan, ( Op zonder zadel en bit rijden op een niet beleerde tinker na. _O- ) Misschien komt het nog, maar ik haat hoogtes, %) Ik ben bang dat ik val, en bovenal; Ik vind zó'n kick gewoon geen fijn gevoel. Maakt me alleen maar banger, maar als het dan eenmaal gelukt is, :D

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 12:50

Niet heel heftig in de zin van gevaarlijk of eng, maar het gaf wel echt een kick: bij -10 graden door de sneeuw rennen om te zwemmen in de Artic Ocean boven Noorwegen :D

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 12:51

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 13:12

Horrorfilms kijken.. Ik zal nooit uit een vliegtuig springen of bungeejumpen ofzo. Brrr! :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 13:14

Als ik van een huishoudtrap af stap heb ik al mijn adrenalinekick binnen. En op kantoor vinden ze me dapper dat ik de lift neem. Tenminste één voordeel van een angsthaas zijn; voor de adrenalinekick hoef je niet diep in de buidel te tasten. :')

Wat ik dan weer wel heel leuk vind is dansoptredens, al is dat een ander soort kick. Geen adrenaline maar gewoon lekker los gaan.

Die keren te paard snoeilazerushard gaan was om te janken, zo gaaf. Dat was wel lekkere adrenaline. :D

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 13:21

Met een coureur racen op Zandvoort.
Zelf racen op Assen in een Porche tussen alle Lamborghini's en Ferrari's.
Rengalop op een ex renpaard.
Snowboarden, off piste, piste knallen of fun park, krijg daar altijd een kick van.
Alle via ferrata's/klettersteig/abseil/ziplines die ik heb gedaan.

Wil ooit nog wel eens parachutespringen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 15:15

Aranel schreef:
Goof schreef:

Oké nu moet je echt even vertellen hoe dát afgelopen is :oo

Ik heb het overleefd en nee, ik heb niet in de bak gezeten. Ik heb wel doodsangsten uitgestaan, ik dacht dat mijn leven daar zou ophouden.

Mijn bewust opgezochte grootste adrenalinekick is vermoedelikk het binnengaan van een vlindertuin. Adrenaline tot hartkloppingen en paniek aan toe.
Snorkelen met manta roggen heb ik ook gedaan, vond ik niet perse een adrenalinekick, wel supergaaf. Verder eens met SuzanneF; ik ga liever voor de rust, ik houd niet van die ruah door mijn lichaam. Je zal mij ook niet van een brug of uit een vliegtuig zien springen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:56

Nog genoeg op mijn verlanglijstje, maar dit heb ik tot nu toe gedaan:
White water raften,
Rengalop in de natuur in Tsjechië,
Abseilen,
Van een hele hoge rots af springen in zee (auw!),
Duiken (langs koraalriffen, niet super diep maar toch) in Egypte,
Schorpioenen, grote pythons, vogelspinnen en goudhamsters vasthouden (doe ik wekelijks, maar blijft spannend).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:34

Sabini schreef:
Nog genoeg op mijn verlanglijstje, maar dit heb ik tot nu toe gedaan:
White water raften,
Rengalop in de natuur in Tsjechië,
Abseilen,
Van een hele hoge rots af springen in zee (auw!),
Duiken (langs koraalriffen, niet super diep maar toch) in Egypte,
Schorpioenen, grote pythons, vogelspinnen en goudhamsters vasthouden (doe ik wekelijks, maar blijft spannend).

Goudhamsters vasthouden? Waarom staat deze tussen de schorpioenen en de vogelspinnen?
Een hamster is toch niet eng?

Goof: vind je vlinders eng? Een vlindertuin is prachtig toch?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:01

Suzanne F. schreef:
Goof: vind je vlinders eng? Een vlindertuin is prachtig toch?

Absoluut prachtig :j
Maar ik krijg er hartkloppingen van, word kortademig en dreig van mijn graatje te gaan. Echt stom, maar ik trek dat niet. Dus dat is echt mijn grootste adrenalinerush ja.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:08

Suzanne F. schreef:
Goudhamsters vasthouden? Waarom staat deze tussen de schorpioenen en de vogelspinnen?
Een hamster is toch niet eng?
Vind ik wel := Een goudhamster bijt harder dan elke wurgslang waardoor ik ooit ben gebeten. En vaak ook! (althans; de exemplaren die ik tegen kom). Dus nee....het is stiekem een beetje een angst. Maar als ik er dan tóch een vasthoudt, is het wel adrenaline wat ik voel.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:36

Met stip op 1: een beer tegenkomen tijdens een hike in de Appalachen. Die stond op het pad en klom toen in een boom náást het pad. Het enige pad dat ons naar de auto leidde welteverstaan.
Daarnaast kreeg ik een vette adrenalinekick van raften in Montenegro, kayakken in Amerika, een marathon lopen.. vooral sportgerelateerde dingen dus :D.