Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eenitraM schreef:Je hebt de juiste broek nog niet gevonden.
Ik bedoel; hangend kruis, bloedende schuurplekken. Whait, whut?
Ff verder zoeken, bestel er gewoon wat online. Zalando heeft een vrij uitgebreid assortiment. Ken je maten, lees de reviews en kijk naar de samenstelling van de stof.
Zo moeilijk kan het niet zijn, toch?
eenitraM schreef:Je hebt de juiste broek nog niet gevonden.
Ik bedoel; hangend kruis, bloedende schuurplekken. Whait, whut?
Ff verder zoeken, bestel er gewoon wat online. Zalando heeft een vrij uitgebreid assortiment. Ken je maten, lees de reviews en kijk naar de samenstelling van de stof.
Zo moeilijk kan het niet zijn, toch?
. Ze heten de Dream Jeans lijn skinny van MAC. Skinny paste ik vroeger nooit want dat zat om mijn benen veel te straks en geen bewegingsvrijheid, maar met deze broeken kan ik alles
. Echt je hoort het, ik ga waarschijnlijk dood als ze deze niet meer maken, want ik kan niets meer met broeken met minder stretch 

op een dag krimp/zet ik nogal veel uit schijnbaar. Ik heb nu een straight broek van Jeans Centre die ik het liefste draag maar daar komen nu gaten in (je mag ze schijnbaar niet in de droger doen, maar alles gaat hier in de droger
). Alle skinny jeans vallen voor mij sowieso af, wat een ramp om aan te trekken watchthesky schreef:Ik weet niet of het een optie voor je is qua beroep, hobbies e.d., maar ik draag echt bijna alleen maar jurkjes, kun jij dat niet ook?
Broeken zijn superduur en super oncomfortabel, zal even gek zijn dat ik daar mijn geld aan uitgeef haha
als je begrijpt wat ik bedoel maj0 schreef:Roos zitten die dan ook beter de duurdere panty's? Die goedkopen zakken ook heb ik het idee. Plus heb het idee dat als iemand mij in mijn kruis pakt je stuk niets hebtals je begrijpt wat ik bedoel