Goede e-reader

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Goede e-reader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 18:40

Hoi bokkers!

Ik ben wat aan het uitkijken voor een e-reader voor mijn moeder.
Die verslindt boeken, maar neemt er altijd teveel mee :Y)

Ik wil haar graag een goede e-reader cadeau doen omdat ik denk dat ze dat echt wel kan gebruiken en er veel plezier aan zal hebben. Voor zichzelf zou ze er geen kopen, dus ik wil haar verrassen. Gewoon omdat het kan.

Maar, ik heb er zelf absoluut geen ervaring mee. Ik ken er niets van.
Waar moet ik op letten, wat is een goeie en wat is nuttig of net niet?
Belangrijk is dat ie goed leesbaar is, niet te zwaar en stevig en dat er genoeg boeken op kunnen. Liefst ook een goeie batterij en niet te ingewikkeld.

Wat zijn jullie ervaringen en tips?
Laatst bijgewerkt door Aria_zz op 18-06-18 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:44

Ik ben zelf heel tevreden over het merk Kobo :j Batterij gaat lang mee en is goed leesbaar.

Edit: foutje
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 18-06-18 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:44

Ik heb zelf een kobo en ben daar erg blij mee. Voordeel van deze vind ik dat je er alle bestandstypen op kunt lezen wat bijvoorbeeld niet kan op een Kindle. Daar kan je alleen kindle boeken op lezen.

Lante

Re: Goede e-reader

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:51

Ook ik ben blij met mijn Kobo. :-)

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:54

Ik heb een Kindle en ben er super tevreden over. Ik moet de bestanden wel even door een conversieprogramma halen (1 minuutje werk) en dan kan ik alle soorten boeken lezen.
Batterij gaat lang mee, lekker licht, goed leesbaar en verlichting is aan te passen aan de hoeveelheid daglicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:55