Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peelie schreef:Zonder restitutie notebene....
Ik zou zeggen gevalletje rechtsbijstand.
Citaat:Soms kan de ondernemer niet nakomen wat hij u beloofd heeft. Bijvoorbeeld omdat het hotel gaat sluiten. Biedt de ondernemer u geen goede andere oplossing? Of gaat u niet akkoord met de oplossing? Dan moet de ondernemer u uw geld teruggeven als u al vooruit betaald hebt.
XXXX2015 schreef:Ik zit bijna elk jaar diezelfde week op camping Boszicht in laag Soeren en nu weet ik meteen waarom er dan allemaal mensen op die camping met schaakborden zitten Misschien ook een goed adres voor jouw man? Hebben ook blokhutten en een boerderijtje te huur
Al zou het al in een algemene voorwaarde staan, zegt dat niet dat het altijd rechtsgeldig is.
Wolken schreef:Ik lees nergens dat de boeking is geannuleerd zonder teruggaaf van geld. Ze hebben een alternatief aangeboden en het is aan de man van TS om dit te accepteren of niet. Als hij zelf voor een ander hotel kiest zal hij ongetwijfeld zijn geld terugkrijgen.
Maar het blijft trouwens wel slecht van het hotel. Ik heb ook wel eens een "goede" boeking voor een week af moeten wijzen omdat de kamer al voor 1 nacht was gereserveerd. Dat is het risico van het vak.