Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Ik weet dat ik nu half Bokt over me heen krijg maar: Hoe kleed je je? Wat had je aan toen dit gebeurde?
Het is niet altijd een garantie en ik weet dat mannen vrouwen ook moeten respecteren als ze bloter gekleed gaan maar vaak is dit wel een trigger voor mannen om vrouwen te benaderen.
Ik heb het ook vaak en het beste werkt om gewoon even vriendelijk te lachen en te zwaaien/te groeten, meer niet.
Als je ze boos negeert en wegkijkt blijven ze vaak nog langer doorgaan.

.
.
.
xDaim schreef:Tja, ik weet bij monde van meerdere mannen dat die zo'n strakke paardrijbroek wel sexy vindenVergeten te vermelden inderdaad hoe ik was gekleed. Maar ik loop op stal (en tijdens het wandelen met de hond) gewoon in mijn paardrij kloffie. Dus rijbroek, gympen, (‘s winters dan een winterjas) met lekker weer een shirt en gisteren een hemdje. Naar mijn idee totaal niet bloot, want ik houd er zelf al niet van om te bloot rond te gaan lopen. Al helemaal niet bij de paarden, daar word je toch altijd wat viezer als dat je op straat rond loopt.
. Dani schreef:Zijn het steeds dezelfde mensen of veel verschillende?
Kijken of dat wat helpt. Bedankt voor je tips!
Misschien vond hij het juist wel leuk dat je paardrijkleding aan had..
). Hij bleef kijken en langzaam rijden toen hij me passeerde, totdat hij bijna viel doordat hij niet naar achteren keek en te langzaam reed
Toen moest ik heel hard lachen.
Dat was echt heel vies. 
) maar eerder denigrerend..
Eileen_ schreef:Ik heb juist wel het idee dat mannen paardenmeisjes aantrekkelijk vinden ofzoMisschien vond hij het juist wel leuk dat je paardrijkleding aan had..
Veel meegemaakt terwijl ik op het paard zat. Laatste keer was een jongen op een scooter die heeeel langzaam langs me reed en me aanstaarde en naar me floot (fluitte?). Hij bleef kijken en langzaam rijden toen hij me passeerde, totdat hij bijna viel doordat hij niet naar achteren keek en te langzaam reed
![]()
Toen moest ik heel hard lachen.
Ook wel eens een man op de dijk gehad die aan het plassen was, toen ik er aan kwam bleef hij nog even aan z'n leuter zitten![]()
Dat was echt heel vies.
Jongen reed langs met de auto, stopte en vroeg om mijn nummer. Ik heb er erg om gelachen en hem weer zijn weg nummerloos laten vervolgen.

). Succes! Zucchero schreef:Roodvos schreef:Je zou een t-shirt kunnen maken met op de rug de tekst “toeteren/fluiten hoeft niet, hond is doof”.![]()
Gebeurt mij ook nog wel eens, maar gezien mijn leeftijd kan ik daar meestal alleen maar van genieten!!
maar dat hoeft niet jouw probleem te zijn.