Even kort:
Er komt een nieuw magazine voor paardenliefhebbers op de markt! Het zal in de vorm van een app zijn, zodat hij online, interactief, eco-vriendelijk en makkelijk mee te nemen is. Artikelen zullen dus niet alleen uit tekst en afbeeldingen bestaan, maar ook onder andere uit video's. Ik ga mij met dit magazine richten op paardenliefhebbers van 12-30 jaar oud, die voornamelijk recreatief met paarden bezig zijn. Het doel is om lezers te inspireren, motiveren, informeren en entertainen.
Mijn vraag aan jou:
Zou jij mijn enquette in willen vullen zodat ik een beter beeld krijg van mijn doelgroep? Ook als je geïnteresseerd bent en niet in de bovengenoemde doelgroep hoort, graag invullen
.Als je aan het einde van de enquette jouw e-mailadres invult, ontvang je 50% korting op de eerste uitgave van het magazine!
Graag veel delen, want hoe leuk zou het zijn om weer een nieuw magazine in ons paardenwereldje te hebben met nieuwe, innovatieve ideeën?

De link naar de enquette: https://enquetemaken.nu/r/2xxgn
Deel ook zeker jouw ideeën, tips en gedachten m.b.t. dit magazine hier onder! Ik ben benieuwd