ik heb weer een probleem. Dit keer heeft het niks te maken met relaties, rustig maar!! Het is namelijk eerder een triest onderwerp. Eind vorig jaar is Nancy overleden. Ze stierf een natuurlijke dood op een mooie leeftijd. Zij was als een moederfiguur, maar ook een goede vriendin voor me. Ook voor BFF was dit zo. (Voor wie wie is, zie mijn eerste topic, staat in mijn profiel) We hadden het er beide ontzettend moeilijk mee, nog steeds maar langzaamaan wordt het verdriet vervangen door blijde herinneringen, ookal gaat dit niet 1,2,3 en zal het verdriet altijd blijven... Hoe dan ook, dat is niet de reden van dit topic.
Ik en BFF hebben een mooi memorium in onze tuin gemaakt. Dit was prima, tot vorige week. We kregen een anonieme brief in de brievenbus. Dat we het memorium weg moeten halen. Wat info over het memorium: Het is een pruimenboom met onder aan de stam een stenen beeldje van een engel. Dit memorium is niet zomaar iets voor ons, en we schrokken erg van de brief. In de brief stond dat het memorium weggehaald moet worden, en dat er anders een advocaat bij zal worden gehaald (??!!). Zonder verdere uitleg of afzender. Je snapt dat wij nogal verontwaardigd waren. Nu willen we heel graag weten wie deze belager is!!
Heeft iemand tips of advies? Wat moeten we hier nou mee??? Zelf denk ik dat het de buren zouden kunnen zijn, zij klagen wel eens over pruimen in de tuin. Als het niet met overlast te maken heeft, zou het in mijn ogen ook wel eens de zoon van Nancy kunnen zijn. Hij heeft ons nooit gemogen, en deed altijd al wat apart. Hij is al ooit opgepakt voor winkeldiefstal!!
Ik hoop van jullie hulp te krijgen, zelf hebben we echt geen idee wat we hiermee moeten doen.
)
Beetje voorbarig om dan de hele boel te gaan snoeien. Als de buren dat hadden gewild konden ze toch ook gewoon even vragen of de boom gesnoeid kan worden