Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Destination schreef:Dus jij hebt in zijn telefoon gelezen zonder dat hij het weet? Daar gaat imo al wat mis...
anne_bento schreef:Liegen zou voor mij einde relatie betekenen. Als de berichtjes niks betekenen, waarom zou hij het dan verwijderen en erover liegen? Nu is het makkelijk gezegd en is een relatie van 2 jaar verbreken niet iets dat je zomaar doet, maar voor mij zou het wel klaar zijn..
Stralina schreef:Destination schreef:Dus jij hebt in zijn telefoon gelezen zonder dat hij het weet? Daar gaat imo al wat mis...
Daar voel ik me ook slecht over, maar als hij niet eerlijk antwoordt op mijn vraag, geeft hij me hiertoe wel redenen om dat te doen.
Frummels schreef:anne_bento schreef:Liegen zou voor mij einde relatie betekenen. Als de berichtjes niks betekenen, waarom zou hij het dan verwijderen en erover liegen? Nu is het makkelijk gezegd en is een relatie van 2 jaar verbreken niet iets dat je zomaar doet, maar voor mij zou het wel klaar zijn..
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik praat ook wel eens met andere mannen (collega's, vrienden etc.) maar die berichten verwijder ik niet, want ik heb niets te verbergen. Dat iemand dit soort dingen verwijderd, en er dan ook nog over liegt, is bij mij wel einde verhaal. Dan kan ik je niet vertrouwen en als ik geen vertrouwen heb, dan is mijn relatie voor mij niets meer waard.

Goof schreef:Dus hij moest zich bij de start van jullie relatie al bewijzen? Goed begin! Waarom start je een relatie met iemand die je sowieso al wantrouwt? En kennelijk wantrouw je hem nog steeds anders was je niet op zoek gegaan naar berichten.
Wat wil jij? Oud worden met deze man? Kan je leven met wantrouwen? Moet hij aan zichzelf werken of jij?
Stralina schreef:Destination schreef:Dus jij hebt in zijn telefoon gelezen zonder dat hij het weet? Daar gaat imo al wat mis...
Daar voel ik me ook slecht over, maar als hij niet eerlijk antwoordt op mijn vraag, geeft hij me hiertoe wel redenen om dat te doen.
Goof schreef:EmptyWords schreef:start? dit is na 2 jaar.
Start ja. Zie verhaal ts
Hij ging eerder al vreemd, ts wist dit en wilde hem een kans geven zich in een relatie met haar te bewijzen.
De relatie begon dus al vanuit wantrouwen.