Zijn mijn medebokkers inmiddelss ook al aangestoken door het mooie weer? Ik kwam tot de ontdekking dat ik nu toch met de grote schoonmaak bezig bleek te zijn onbewust. Nieuwe ramenwasset van Unger en er tegen aan.
En dat terwijl ik daar normaal echt niet echt van ben.
Her is dat ik uit de nacht kom en er vanavond nog 1 heb... Maar ik wil zooooo graag alles op de kop zetten.
Selina
Geplaatst: 10-04-18 13:56
Wij hebben afgelopen weekend de tuin onder handen genomen en hebben binnenkort de voorjaarsschoonmaak ook maar gepland. Even overal kritisch langs.
Frummels
Geplaatst: 10-04-18 13:57
wiebke schreef:
Alles. Moet. Schoon.
Dat heb ik het hele jaar door
Winged
Geplaatst: 10-04-18 13:57
Hahaha hier afgelopen weekend ook al. Deurtje in de verf. Balkon inrichten... Plantjes klaar.... Alle kasten opschonen. het is normaal wel netjes hoor, maar nu is het echt poets en verfwerk
Weet zeker dat het geen nesteldrang is, megavrijgezel
Ik heb de man verteld morgen middag niet thuis te mogen zijn. Dus kan morgen beginnen yeay!
Avelienvd
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-18 18:52
Iedereen al flink enthousiast bezig dus!!!
_mexx_lady_
Geplaatst: 10-04-18 18:59
Hier ook, afgelopen 2 weken al de kastjes van de keuken uitgemest en uitgewassen en afgelopen zondag de ramen gewassen en de glasgordijnen gewassen. Zo voor en na doe ik eens wat, ben niet zo een type om mijn hele dag tussen de schoonmaakspullen te vertoeven
Pandora2
Geplaatst: 10-04-18 19:00
Ik heb die neiging nooit. Echt nooit Iemand een tip ?
Aranel
Geplaatst: 10-04-18 19:01
Nou bij mij ontbreekt dat stukje DNA ook hoor, ik kan op een vrije dag gewoon al de hele dag opzien tegen alleen al stofzuigen
Ik ben er normaal ook niet van. Maar betrapte mezelf er ineens op. Net als dat ik van de week handdoeken gekocht heb en oprecht blij werd van een wasrek vol nieuwe handdoeken
mmmmm ik ben al lang blij dat de gewone schoonmaak klaar is. Grote schoonmaak nee niet echt mijn ding.
enny
Geplaatst: 11-04-18 12:52
wemkelover schreef:
mmmmm ik ben al lang blij dat de gewone schoonmaak klaar is. Grote schoonmaak nee niet echt mijn ding.
Hier idem dito, helemaal trots dat ik de badkamer vanochtend weer eens flink onder handen heb genomen. Maar dat was meer omdat ik geen zin heb om de tuin aan te pakken
Vealosz
Geplaatst: 11-04-18 12:55
Enny Dat is echt iets voor mn vriend. Zelfde geld voor de berging. Ik pleur straks zn gereedschap bij de rest en hij ruimt t maar zelf op. Ik heb 3 slaapkamers, grote zolder, ruime badkamer en laten we het dan maar nog niet over de beneden verdieping hebben. Een was waar je u tegen zegt wat ook gestreken moet worden. Genoeg te doen dus. Maar ben nog beetje lui. Nachtdienst gehad. Mooi excuus dacht ik zo. Heb wel mn vriend het huis uitgejaagd met het idee dat ik het echt ga doen vandaag. Maar hij is toch pas rond 19.30 thuis.
hier begon het ook langzaam te kriebelen, maar toen besloten we in Juni de hele onderverdieping op z'n kop te zetten. Dus dat ga ik nu niet doen. Wel alle kasten aan het uitmesten nu, heerlijk.
Ik ben de hele week al bezig met kasten opruimen, niet aan een stuk door, maar elke dag een beetje
Ramen zijn vorige week van binnen én van buiten gedaan door onze sympathieke, hardwerkende Spaanse schoonmaak-tuinman, die dat een paar keer per jaar voor me doet. Wij moeten namelijk onze ramen uit de sponningen tillen om ze van buiten schoon te kunnen maken. Er zitten van die echte zuidelijke tralies voor.
Tuin is netjes, nieuwe plantjes zitten er al in en volgende week het gastenverblijf lekker helemaal schoonmaken, luchten en bedden verschonen want mijn schoolvriendinnen (drie stuks) van ons eindexamenjaar 1983!! komen logeren. Echt zin in!
Het is nog ongekend koud voor de tijd van het jaar hier in Spanje, maar dat geeft wel zin om in elk geval binnen nog een en ander te doen.