Hoi allemaal,
Ik zit een beetje met een ding.
Ik ben een 16 jarig meisje met een behoorlijke cup, F75 (ben 1.65 en weeg zo'n 65 kg). En ik ben hier best een beetje onzeker over soms. Zeker met het zoeken naar bh's. Er zijn best wat prima bh's in mijn maat hoor (Al denken ze in bepaalde winkels dat ik plus size moet zijn, soms wordt er ook raar naar mij gekeken als ik mijn cupmaat zeg
), maar ik vind beugel bh's echt niet altijd lekker zitten. Maar ik kan ook bijna niet zonder BH, want dat gaat pijn doen na een tijdje (als ik niet de hele dag op de bank lig). Ook vind ik mijn grotere bust echt niet altijd zo mooi.Maar nu het echte verhaal. Ik had 3 cupmaten geleden een lekkere bralette, die er toen mooi uit zag, maar nu enorm lomp en lelijk als ik hem aanheb. Maar ik vind bralettes erg mooi, en toch heel lekker zitten. Alleen zie ik in mijn maat bijna geen mooie bralettes, of bralettes die mij goed passen, en als ze passen vind ik ze niet mooi vallen.
Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee, en waar jullie mooie, niet al te dure en lekkere bralettes kopen met een grotere maat. (Ik bedoel trouwens niet echt Calvin Klein sportbeha hiermee, maar echt een beetje een mooie, kanten
). En in wat voor maten nemen jullie het? M, L of XL, want soms, met name op sites, kan ik hier echt niet goed uitkomen. Ook al probeer ik het in winkels aan.
Ik hoor het graag!
Liefs,
Sarah