Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wijsje schreef:Ik zou daten wanneer ik daar zin in had, maar wel zonder m'n kind daarbij te betrekken. Dus oppas regelen en een hele tijd de kinderen buiten beeld laten. Zo kunnen ze zich niet hechten aan iemand die misschien niet voor eeuwig blijft.
Robijntjah schreef:Ik heb sinds kort een relatie met een man die kinderen heeft en wij maken heel bewust de keuze om pas over geruime tijd de kinderen erbij te betrekken.
Als de man in kwestie je interessant genoeg vind respecteert hij dat ook en geeft hij je daarin alle tijd van de wereld.
n_love_qwert schreef:Robijntjah schreef:Ik heb sinds kort een relatie met een man die kinderen heeft en wij maken heel bewust de keuze om pas over geruime tijd de kinderen erbij te betrekken.
Als de man in kwestie je interessant genoeg vind respecteert hij dat ook en geeft hij je daarin alle tijd van de wereld.
Daar heb je gelijk in. Misschien maak ik inderdaad maar gewoon een afspraak met hem. BFF zei hetzelfde als de meesten hier, ik wilde gewoon graag meer meningen. Had net dat duwtje in de rug nodig.
Als je er na een poos zeker van bent dat je iets serieus met hem wilt en dat ook goed loopt, zou ik wel pas kids erbij betrekken, maar ook dat moet je natuurlijk helemaal zelf bepalen. Heel veel plezier met afspreken
.
Hij weet dat ik een dochter heb, hij heeft zelf geen kinderen (is wel al ooit getrouwd geweest) Ik heb er superveel zin in, en hij hopelijk ook!!!
Wel een update plaatsen hier he, ben heel benieuwd hoe het was