Dames met grotere borsten, ik heb jullie nodig!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Dames met grotere borsten, ik heb jullie nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-18 22:24

Hey Bokkers,

Hopelijk kan iemand hier mij helpen..

Ik heb thuis een fantastich jurkje hangen wat ik heel graag aan wil doen, maaaar hier kan geen bh onderaan. Nu ben ik gezegend met een mooie volle E cup, maar zonder iets ga ik echt de deur niet uit :+.

Vandaag zo een plak bh met in het midden vetertjes om aan te trekken geprobeerd. Buiten dat het de boel wat samen "perstte" was het niet bepaald mooi.. mijn borsten "hangen" en staan een beetje naar buiten. Het zou dus een beetje gelift en samen gepusht moeten worden.

Ik kon niet direct een ander topic vinden hierover moest dit er wel al zijn of staat mijn topic verkeerd alvast mijn excuses!

Nou lieve bokkers, heeft er hier toevallig iemand een goede oplossing voor of kan ik mijn jurkje beter aan iemand geven die gezegend is met kleinere borsten??

xChanelx

Re: Dames met grotere borsten, ik heb jullie nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:27

Gaat het puur om de bandjes die je niet wilt zien? Of heeft het jurkje bijvoorbeeld een open rug? In het eerste geval kun je namelijk een bandeau bh proberen, dat werkt vaak beter dan die plakbh's.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:29

Een goeie strapless bh van prima donna? Wel de zien dat je de juiste maat hebt... anders krijg je problemen...

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-18 22:30

xChanelx schreef:
Gaat het puur om de bandjes die je niet wilt zien? Of heeft het jurkje bijvoorbeeld een open rug? In het eerste geval kun je namelijk een bandeau bh proberen, dat werkt vaak beter dan die plakbh's.

Vergeten erbij te vermelden, het is inderdaad een open rug. Anders had ik gewoon mijn vertrouwde strapless bh aangetrokken :)

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:30

Er is ook een bh waar de bandjes niet over je schouders maar meer over je taille lopen. Ideaal als je een jurkje met blote rug aan wilt doen! Geeft ook goede steun

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-18 22:35

josje4 schreef:
Er is ook een bh waar de bandjes niet over je schouders maar meer over je taille lopen. Ideaal als je een jurkje met blote rug aan wilt doen! Geeft ook goede steun

Oeh echt? Dat heb ik nog niet gehoord. Weet je toevallig waar ik ze kan vinden of hoe ze heten? Dan kan ik eens kijken of dat gaat werken met dit jurkje, en anders klinkt dit ook erg handig voor andere kledingstukken! :)

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:36

Joliieeenn schreef:
xChanelx schreef:

Vergeten erbij te vermelden, het is inderdaad een open rug. Anders had ik gewoon mijn vertrouwde strapless bh aangetrokken :)

Ah, helaas... Ik hoop dat je een fijne oplossing gaat vinden!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:40

Ik heb iets meer dan E :+ maar no way dat ik zo'n soort jurkje aan doe. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n beha genoeg steun geeft, of überhaupt verkrijgbaar is in mijn maat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:42

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:45

Ik zag die vraag laatst op fb voorbij komen en daar reageerden een hele hoop dames met het antwoord tape....
Of het aan te raden is weet ik niet :+ maar was schijnbaar erg populair.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:45

Je hebt ook van die verlengstukjes voor de sluiting van je bh. Dan kun je m wat meer naar onderen trekken zeg maar, is dit niet iets?
Even zoeken op google bh verlengstuk open rugl

Edit: wat tica hierboven post idd.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:49

Of op zoek naar een bh met voorsluiting (geen idee of dat bestaat in die maat) en dan met een mooie rug band.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:51

een bh als deze.

Afbeelding

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:51

Ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken, maar met jurk en al (in n tasje) naar een goede lingerie zaak?

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:04

Ik zweer bij tape. Ziet er niet uit als je je kleding uit doet maar je kunt het plakken zoals je zelf wilt en het blijft zitten als een malle. Er staan een heleboel filmpjes op youtube over hoe je dit het beste kunt doen! Ook heel handig als je zo’n jurkje aan doet met zo’n oneindig diepe V hals maar toch een beetje push up effect wilt!

Denk alleen wel dat als je van jezelf heel veel en snel zweet het zou kunnen dat het wat loslaat maar dat zul je dan ook met zo’n plak bh hebben.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:04

Een bustier?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:17

Door die tape eens gaan googlen en de site www.plakbh.nl gevonden. Daar kun je die tape dus gewoon bestellen. Gaat tot en met cup F.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:20

Cup G hier trouwens en dit ben ik met dus een bustier eronder

Afbeelding

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:21

vec schreef:
een bh als deze.

[ [url=m/LjGxTv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit. Je kan elke gewone BH ook zo dragen trouwens. Je heb gewoon een speciaal stukje nodig.

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:21

Oh, ik deed het altijd met gewone ducttape, wist niet eens dat er speciale tape voor was :+

Anudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:34

Anoniem schreef:
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-low ... 12790.html

Als je géén spekjes hebt, waardoor je een menselijke rollade zou worden hiermee, of het jurkje verstopt dat is dit best een idee misschien?

Deze heb je ook met een rechte doorzichtige band. Dus gewoon zoals een normale bh. Droeg ik onder mijn galajurk met rug helemaal van kant. Was ook van de hünkemoller.

Edit: die ik heb heeft ook transparante bandjes over de schouders.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:44

Drogon schreef:
Oh, ik deed het altijd met gewone ducttape, wist niet eens dat er speciale tape voor was :+

_/-\o_ _/-\o_

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:48

Drogon schreef:

Dit dus :')

Heb het onlangs ook voor het eerst geprobeerd, werkt perfect en met duckttape zaten mijn borsten minstens even strak als een gewone goede bh.

Ik heb trouwens ook eerst wat youtube-tutorials erbij genomen en na 2 keer proberen had ik het perfect voor elkaar :Y)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:54

FatCat schreef:
vec schreef:
een bh als deze.

[ [url=m/LjGxTv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit. Je kan elke gewone BH ook zo dragen trouwens. Je heb gewoon een speciaal stukje nodig.

En die kan je (een paar jaar geleden nog in ieder geval) bij de Hunkemöller kopen!

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:56

Ducktape! Succes gegarandeerd :D