Heb in het verleden een facebookaccount gehad, gewoon simpel zoals iedereen. Deze heb ik vorig jaar ergens verwijderd en mis het op zich niet, heb nu al een tijdje Instagram en dat vind ik zelf leuker.
Wat ik wel mis op Instagram is het informatieve gedeelte, vragen stellen en info krijgen en artikels lezen etc. etc. Dus zit ik te denken om misschien toch terug een facebookaccount aan te maken. Dit wil ik dan ook richten op de pony's en de wandelingen en het gaan maken van een trektocht, maar dan met wat meer foto's/filmpjes en ook een plaats om vragen te stellen en info te vergaren.
Maar nu kwam ik tot de ontdekking dat er ook zoiets als een facebook-pagina bestaat, waar je dus ook volgers hebt en statistieken net zoals bij Instagram. Vind het wel interessant om te zien wat mijn foto's doen bij de mensen dus dat lijkt mij ook wel leuk om te hebben.
Wat heb jij zelf? Enkel een account? En staat deze dan openbaar of privé? Gebruik je deze actief?
Heb je daarnaast ook een pagina? Wat is het voordeel daarvan? Gebruik je je account nog veel of doe je alles via de pagina?
En dan nog een extraatje ... de naam. Hoe ben jij aan jouw naam gekomen? Ik wil niet mijn gewone naam gebruiken, maar blijkbaar spoort facebook "nepaccounts" op dus iets met [***] zou bv. opvallen dat het geen echte naam is. Zelf ben ik rotslecht in het verzinnen van namen, dus hoe pak ik dit aan?
Iemand die mij vooruit kan helpen?
Maar dan moet je een "persoonlijk" account hebben en die moet ik dan nog even verzinnen