Goede, stevige schoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPearl

Goede, stevige schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 12:49

Ik hoop dat het hier goed staat :o

Over 2 weken ga ik beginnen op mijn nieuwe werk. Daar sta ik (zo goed als) 8uur. Iniedergeval, ik zal geen hele stukken gaan lopen, haha.

Nu werk ik in een winkel en loop ik op mijn afgetrapte Adidas schoenen, maar om daar 8uur op te gaan staan, word niet wat :').

Ik zoek echt goede, stevige schoenen.
Iemand enig idee welke schoenen fijn en stevig zijn om de hele dag op te staan/lopen en er een beetje leuk uitzien? Sites zijn ook welkom :)

white_flame

Re: Goede, stevige schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:53

Ik loop altijd op mijn airmax als ik lang moest staan

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:55

Ecco, kosten wat, maar gaan lang mee en geen centje pijn.
Overigens heb ik ze zelf niet, maar mijn schoonzusje is groot fan en staat ruim 10 uur (bijna) dagelijks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:05

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:08

Ik werk ook het best op sneakers of mijn hardloop schoenen, sta de hele dag.

divafloortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:13

Je hebt van die gevormde zolen, waardoor je langer kan staan en lopen. Die zolen heten Viva zolen. Ik gebruik die zelf ook altijd op het werk. Je kan ze bijna in alle schoenen stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 15:00

Ik heb vorig jaar Umbro sportschoenen gekocht bij de Big Bazaar voor €20.- en damn, die zitten zo onwijs lekker!!

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 16:14

Thanks iedereen! :D

@White_flame
Ik zag inderdaad veel mensen op airmax lopen! Wat zijn een beetje betrouwbare site's (of winkels) zonder direct 200,- neer te moeten leggen?
Heb al wel bij Nike op de site gekeken, maar zag niet direct wat leuks. Op SideStep zag ik wel leuke Nikes en op Wittezeiltjes ook! Alleen ken ik beide sites niet :o

@Henrieke
Dankje! Heb al even gegoogeld, maar is niet helemaak mijn type schoen zegmaar. Maar zal vanavond eens de laptop er bij pakken.

@Renee
Dankje! Ik hoef niet perse zwarte schoenen daar. Al heeft dat wel mijn voorkeur, aangezien ik ze dan buiten mijn werk om met alle kleding wel kan combineren haha.

@Santigo
Wat voor merk schoenen heb je dan? Of verschillende merken?

@Divafloortje
Ik heb zelf van die aangemeten zooltjes.. Hoef ze niet meer de hele tijd in mn schoenen te hebben, maar vind t wel fijn dat ik ze in mn schoenen kan doen wanneer t nodig is. Dus denk dat losse zooltjes niet heel handig is..

@Jolien
Ik ga er eens naar kijken! :D

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:16

Uhmm... je kan ze eigenlijk overal we kopen en vinden...Wehkamp, sneakers etc

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:16

Ik werk nu op mijn Kalenji SD's (van decathlon zelf dus :=), of under armour micro-g. Niet de meest flitsende, maar ik heb geen last van mijn voeten. Timberlands kan ik ook goed op werken, werkelijk op alle modellen. Heb ook gewerkt mijn Nike Thea's, maar die zijn nu echt op dus die heb ik niet meer aan, waren wel fijn.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:49

Ik wandel voor mijn werk ook best wat af. In de winter op mijn dr. Martens en de zomer op Nikes.
Dr. Martens waren een hel om in te lopen maar nu zijn dit de enige schoenen waar ik zen route zonder pijn op kan lopen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:57

Skechers zitten heerlijk maar als je echt stevige schoenen zoekt zijn Wolkys ook een aanrader.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:59

Dr. Martens!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:31

Wolky's
Zitten uitneembare binnenzolen in, dus heel geschikt voor je steunzolen.

Ik weet niet goedkoop, maar gaan wel jaren mee.

https://www.wolkyshop.com
Laatst bijgewerkt door Marie111 op 07-03-18 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:33

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:33

tennan schreef:
Dr. Martens!

Leuke schoenen hoor, maar die hebben nauwelijks zool, dus daar moet je niet 8 uur lang op willen staan.

TS wat zoek je? Sneakers? Wandelschoenen? Stalen neuzen?
Ik zou eens bij decathlon gaan kijken, daar hebben ze van alles wat en daar is de prijs ook aantrekkelijk. Ze hebben er van wandelschoenen tot Nike's.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 18:51

Goof schreef:
tennan schreef:
Dr. Martens!

Leuke schoenen hoor, maar die hebben nauwelijks zool, dus daar moet je niet 8 uur lang op willen staan.

Als ik ergens zeker een dag op kan staan zijn het mijn Dr. Martens wel...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 19:05

Ik niet. Dan heb ik toch liever mijn Skechers of een paar Wolkys. Vind DM heerlijk hoor. Maar kan er niet lang op staan. Geven ze toch te weinig steun voor.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:17

Ik heb ook hardloopschoenen van Puma deze zijn ook erg fijn

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:19

Sketchers!
Of een lage wandelschoen :)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:24

Meindl wandelschoenen, niet hip of mooi maar zoooo bijzonder goed!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:42

Wat voor werk betreft het?
Voor buitenwerk heb ik andere schoenen dan in het magazijn, in de horeca had ik weer wat anders aan.
Momenteel werk ik op Iowa renegades, palladiums en teenslippers :D

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 21:53

Thanks iedereen! :D

@Goof
Het liefst ben ik op zoek naar lage schoenen. Hardloopschoenen of sneakers of wat maakt mij niet uit! Stalen neuzen hoeft niet. En wandelschoenen hoeft ook niet.
Ik zoek gewoon een beetje hippe schoenen die ik buiten t werk ook gewoon aan kan hebben tijdens t winkelen bijvoorbeeld. En dan waar ik wel lang op kan staan/lopen.

@Santigo
Zijn die Kalenji SD's en armour micro-g wel stevig? Als ik naar die schoenen kijk, heb ik t echt t gevoel dat je ze zo dubbel kan vouwen haha.
Timberlands vind t eeeerg gaaf. Alleen zijn die niet megawarm? Ik ga ik een fabriek werken, dus in de zomer wel warm _O-. Plus ik weet niet of schoenen met een hakje zegmaar wel wat is (ook ivm mijn rug. Die is niet al te best haha).. Vooral met n hele dag (stil)staan..

@_mexx_lady_
Dr. Martens vind ik ook erg gaaf. Alleen zoals ik hier boven al zei, heb ik liever platte schoenen ipv met een hakje er onder.

@SusanH
Ik vind Wolky's nou niet echt hele hippe schoenen, maar ik zal eens verder gaan kijken! Skechers ga ik naar kijken! M'n collega loopt er ook op, en ze zien er wel fijn uit! Zijn ze ook wel stevig?

@Marie111
Ik ga je link even bekijken!

@white_flame
Ik ga daar eens naar kijken!

@Kwita
Oops. die zijn wel duur _O-

@minikatje
In een fabriek. Beetje lopende band werk idee. En alle soorten schoenen mogen, als ze maar dicht zijn.
Zelf heb ik het liefst donkere schoenen en dan lage sneakers :)

Iemand die ervaring heeft met http://www.wittezeiltjes.nl/ ? Ik zie daar wel wat leuke nike's voorbij komen, maar ken de hele site niet.. Hetzelfde als https://www.sidestep-shoes.nl
Zit nu een beetje rond te kijken naar nike air. En ze spreken me wel aan! Alleen zoek ik dan een beetje betrouwbare site's zonder dat ze direct 160,- kosten :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 22:38

Ik loop veel op mijn werk. Heb een paar skechers slippers en sportschoenen. Ik vind ze heerlijk zitten, mijn dochter heeft ook een paar en die zegt het is net of je op wolkjes loopt. Dat maakt ze zo fijn je hebt geen last van vermoeide voeten doordat ze zo lekker zitten. Het is anders dan echt stevig, ik zou ze niet stevig noemen. Maar doordat ze zich zo naar je voet vormen zijn ze erg comfortabel.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 22:55

Ze zijn wel stevig hoor. Je moet de zool niet dubbel kunnen vouwen. Deze zit gewoon een cambreur in (versteviging voor het voetgeleng).

Belangrijkste is: goede pasvorm, niet te klein, niet te groot, niet knellen als je ze past en als je het gevoel hebt dat je op wolkjes loopt dan issie goed. Ze hoeven echt niet per se mega stevig te zijn met bovenwerk hoor, goed passen en een goede zool is belangrijker. En de achterkant niet zomaar in kunnen duwen (het contrefort)