Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annick75 schreef:Ik vraag me af of een op de segway gebaseerd systeem voor je vriendin de juiste oplossing is. Ik ken zelf 2 types rolstoel gebaseerd op het onderstel en principe van de segway, de Genny en iets van nino robotics. Misschien zijn er inmiddels ook wel meer. Je drijft ze aan en remt ze af op rompbalans. De Genny heb ik zelf wel eens uitgeprobeerd tijdens een demo en dat is nog best tricky.
Heeft je vriendin zoiets al eens uit geprobeerd? Het is natuurlijk zonde om geld jjn te zamelen voor iets dat achteraf niet geschikt blijkt. Er is ook nog zoiets als de Zoom, op 4 wielen en misschien nog wel geschikter voor het bos dan de Segway-modellen. Zoek op fb zoomability maar eens op.
Ik vind het super dat je een crowdfundingactie wilt starten voor je vriendin, misschien is het alleen wel verstandig wat mogelijk geschikte rolstoelen uit te proberen, alvorens een actie te starten.
Annick75 schreef:Kan ook genny mobility zijn geweest, lol. Misschien toch stiekem even informeren, de Zoom is nl absoluut niet gebaseerd op de Segway. De Genny, van Genny mobility, wel.
senna21 schreef:Is je vriendin het werkelijk eens met dit idee van crowdfunding? Dat lijkt mij cruciaal. Voor dit soort acties is aandacht vragen voor haar situatie en handicap belangrijk. Wil ze dat wel?
WendyLotte schreef:Ik werd gewezen op dit topic. Je zou kunnen proberen om het via haar eigen vrienden en kennissen kring voor elkaarte krijgen. Ik weet dat haar eigen netwerk erg groot is en dat heel veel mensen haar zoveel gunnen. Ze staat altijd klaar voor andere, dus het is het proberen waard. Via fb., De hulphonden, de dans wereld enz.
Annick75 schreef:Check ook even de algemene voorwaarden van de verschillende aanbieder, want het kan redelijk verschillen wat er in de voorwaarden staat over wat er met het geld moet gebeuren op het moment dat het doel niet behaald wordt. En het zou zonde zijn als het ged bv automatisch terug gestort wordt oid op het moment dat je er bijna bent het het laatste stukje nog wel bij te leggen is.
frisian_love schreef:WendyLotte schreef:Ik werd gewezen op dit topic. Je zou kunnen proberen om het via haar eigen vrienden en kennissen kring voor elkaarte krijgen. Ik weet dat haar eigen netwerk erg groot is en dat heel veel mensen haar zoveel gunnen. Ze staat altijd klaar voor andere, dus het is het proberen waard. Via fb., De hulphonden, de dans wereld enz.
Dat was idd ook mijn idee, ik weet dat zij een groot netwerk heeft en ook een vriendengroep met wederom een netwerk.
Dat is ook de reden, dat ik denk dat het haalbaar moet zijn.