Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

alice0cullen schreef:Ik krijg bij dat soort programma 's altijd flink de kriebels. Lijkt neer op een soort sekte net als van die poligamy groepen. Vooral omdat het altijd meerdere vrouwen zijn en nooit andersom.
Kan me niet voorstellen dat alles zo reuzegeur en maneschijn is als dat ze voor doen. Blijk bij die familie met die 20 kinderen ook dat er wat vreemde dingen gebeuren en dit dam vaak allemaal in de naam van God.
tylando schreef:Ik vind het een vreselijk programma. Die vent voelt zich echt het mannetje en die vrouwen zijn stel mutsen bij elkaar.
Je ruikt gewoon de overheersing van die vent in sommige dingen.
Nee ik zap gelijk weg erbij. Heb t uit verveling ooit gekeken, maar
tylando schreef:Ik vind het een vreselijk programma. Die vent voelt zich echt het mannetje en die vrouwen zijn stel mutsen bij elkaar.
Je ruikt gewoon de overheersing van die vent in sommige dingen.
Nee ik zap gelijk weg erbij. Heb t uit verveling ooit gekeken, maar
Onali schreef:Als je je alleen voelt en graag iemand om je heen wilt hebben zal je daar toch echt zelf iets aan moeten doen.
Of dit nu het antwoord daarvoor is
Ik zou graag de volledige aandacht van mn partner willen hebben, niet enkel op 1 vaste dag per week
Ik snap niet dat mensen hier voor kiezen.
Ik zet hier mijn gedachten over neer.
. Lijkt me ook lastig om met de andere partner rekening te moeten houden.
)
Goof schreef:Wildgirl schreef:Het lijkt mij echt ideaal in de omgekeerde vorm. Oftewel, ik als vrouw met 3 mannen!
Pff ik word soms al moe van 1 man, moet er niet aan denken dat ik er 3 zou hebben