Ik vroeg me af of jullie misschien tips hadden voor welk eten fijn is als je verstandskiezen getrokken zijn. Dacht zelf bijv. aan soep, banaan, pannenkoeken en ei, maar daar houdt mijn inspiratie wel een beetje op.
Lucky me had natuurlijk weer driedubbele gecompliceerde kiezen dus ben een beetje bang voor hoe pijnlijk ze gaan zijn (had een soort tand-tumor bovenop een kies en daarbij ook nog nog eens hele diep liggende verstandskiezen waardoor het heel gevaarlijk is voor de zenuw als die in 1 keer eruit worden gehaald).
Nu is linksboven eruit, is de 'tumor' van linksonder ook. 27e een afspraak voor rechtsonder de kroon eraf te laten halen/breken (rechtsboven heb ik niks) en dan over een half jaar kijken of de wortel van rechtsonder en de kies van linksonder wat naar boven zijn gekomen en dan die 'delen' er ook weer uit halen.
Heb dus nog wel een paar afspraken voor de boeg, dus lekker, makkelijk en voedzaam eten is dan wel handig om te weten haha.
Alvast bedankt

. Volgens mij zijn beide plekken gehecht, althans ik voelde hem twee keer met draad bezig zijn haha. Maar zal rijst-achtige dingen voor de zekerheid vermijden!

Dat heb ik veel gegeten toen ik aan mijn kaken geopereerd werd. Met roomboter omdat ik nogal afviel anders.