(excuus als dit hier verkeerd staat, mocht dit zo zijn dan mag die uiteraard verplaatst worden).
Ik ga voor het eerst een auto aanschaffen ivm mijn werk. Vind het hartstikke spannend, want heb nooit een auto zelf in eigendom gehad. Omdat ik net begin met werken (net afgestudeerd), ben ik opzoek naar een leuke tweede handse auto. Nu heb ik bij een garage (betrouwbaar, want mijn moeder zit er al ruim 20 jaar bij) bij mij in de buurt 2 hele leuke auto's zien staan.
De eerste is een Grande Punto van 2009, 78 pk moter, met 61000 km op de teller voor 5700 (inclusief grondige onderhoud pk keuring en garantie etc.).
De ander is een Renault Clio uit 2008, met 74 pk moter, met 133000 op de teller voor 4200 (ook inclusief alles wat er nog bij komt kijken). Deze auto is iets bekender omdat hij als laatst in eigendom is geweest van een kennis van ons.
Omdat het mijn eerste auto is en ik alleen kennis heb van de betreffende merken vind ik het heel erg lastig te kiezen. De punto zit wel echt op het maximale van mijn budget (voor nu net iets er boven), maar ik ben altijd wel van goedkoop is vaak duurkoop. Mijn gevoel zegt ergens de Renault niet doen, omdat die toch ouder is. Voor mijn gevoel kan er dan veel meer aan te pas komen dan bij de Punto.
Heeft iemand nog tips of een voorkeur? Nogmaals heel erg bedankt
hebben we thuis veel ellende mee gehad..

maar die monteur zei nog: goed autootje heb je
toen ik vertelde over mn clio was dat ook een bekend verhaal voor hem.