volgens mij is het alweer een paar jaar geleden sinds ik bokt heb gebruikt dus ik ben niet meer zeker wat waar thuis hoort maar ik denk dat ik hier wel goed zit.
In Mei 2017 leerde ik hem kennen via Tinder. Een supematch die onverwachts kwam maar best wel aangenaam
alles klikte zo ontzettend goed! na enkele weken vroeg hij me dan eindelijk op date. iets gaan drinken, wat gaan eten en daarna naar de bios. De avond ging zo fantastish goed dat ik na de film besloot om recht met hem mee naar huis te gaan. (Even vermelden dat ik nog nooit een relatie had gehad en dus ook nog maagd was op 20 jarige leeftijd
daar dank ik dan weer de paarden voor natuurlijk
) Uiteraard de volgende ochtend en de dagen die volgde was ik dan ook ontzettend bang dat ik , 1; een fout had gemaakt om met hem mee te gaan en 2; dat ik nooit meer van hem zou horen/zien. maar niks was minder waar. 3 dagen later spraken we weer af en sinds dat moment waren we elk weekend bij elkaar. In september gingen we al meteen 12 dagen op vakantie samen en ook dat was magisch. in November zijn we dan gaan samen wonen. Want snel gaan is precies wel ons ding
Ondertussen ben ik nog steeds super gelukkig met hem en die eerste ruzie blijft zich maar verstoppen (Ik wacht op de bubbel die gaat springen maar dit sprookje blijft maar duren). Ik vraag me echter af of hier nog zo een toffe tinder koppels zitten
want nou ja stiekem zoek je toch altijd hoop dat het mooie liedje altijd blijft duren!
!
op vrijdag was ik jarig en zong hij een liedje in voor me. En op zondag hebben we elkaar voor het eerst gezien. Waar ik stiekem bang was dat het tegen zou vallen na zulke leuke gesprekken was het geweldig. Toen hij de kroeg binnen kwam lopen was ik aangenaam verrast wat voor leuke jongen er binnen kwam lopen en onze avond was meteen gezellig