Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind het echt bizar om dan geld te vragen voor het logeren.. 
Kahawa schreef:Snuffelstage is natuurlijk meer een soort meelopen en zeker incl. de begeleiding is het meestal niet zo dat het stagebedrijf echt werk uit handen wordt genomen waardoor er een economisch voordeel is. Als je er een bedrag op wilt plakken zou ik iets van 50 eu doen, want dat zal ongeveer zijn wat die ouders besparen op haar afwezigheid. En het meisje zelf kun je alsnog iets extras geven aan het eind van haar stage.
Ouders voelen zich dan minder bezwaard, jij speelt ongeveer quitte en meisje heeft mooi iets extra's.
xApple schreef:Kahawa schreef:Snuffelstage is natuurlijk meer een soort meelopen en zeker incl. de begeleiding is het meestal niet zo dat het stagebedrijf echt werk uit handen wordt genomen waardoor er een economisch voordeel is. Als je er een bedrag op wilt plakken zou ik iets van 50 eu doen, want dat zal ongeveer zijn wat die ouders besparen op haar afwezigheid. En het meisje zelf kun je alsnog iets extras geven aan het eind van haar stage.
Ouders voelen zich dan minder bezwaard, jij speelt ongeveer quitte en meisje heeft mooi iets extra's.
Ik snap wat je bedoelt en dit meisje zal geen paarden trainen maar ze is 15 en kan toch zeker wel uitmesten, voeren, vegen? Spulletjes schoonmaken en invetten bijvoorbeeld. Dat scheelt een hoop rotklusjes en zij leert ervan.
xApple schreef:Kahawa schreef:Snuffelstage is natuurlijk meer een soort meelopen en zeker incl. de begeleiding is het meestal niet zo dat het stagebedrijf echt werk uit handen wordt genomen waardoor er een economisch voordeel is. Als je er een bedrag op wilt plakken zou ik iets van 50 eu doen, want dat zal ongeveer zijn wat die ouders besparen op haar afwezigheid. En het meisje zelf kun je alsnog iets extras geven aan het eind van haar stage.
Ik snap wat je bedoelt en dit meisje zal geen paarden trainen maar ze is 15 en kan toch zeker wel uitmesten, voeren, vegen? Spulletjes schoonmaken en invetten bijvoorbeeld. Dat scheelt een hoop rotklusjes en zij leert ervan.
xApple schreef:Ergens snap ik het wel maar toch zou ik het zelf niet aannemen. Zeker als het een aardig gezellig meisje is.
amado7 schreef:Zij helpt jou en loopt stage dus doet klusjes. Dat scheelt jou weer tijd. Zij helpt jou, ik zou geen geld aannemen. Bovendien eet een kind van 15 ook niet de oren van je hoofd.

StalNollie schreef:7,50 per dag ?
Het is niet alleen het eten/drinken maar ook gas water licht. Extra wasje? ( dekbed/kleding).
Snuffelstage is dat degene ook meer ziet dan alleen klusjes "opknappen".
En je hebt toch 10 dagen 24/7 verantwoordelijkheid. Plus zondag ga je mee naar wedstrijd incl reis!
Meisje zal de tijd van haar leven hebben waarschijnlijk. Ik zou dan zelf tussen de €25 en €50 euro vragen als ze écht zelf nergens mee komen.