Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Het is dus zeker wel mogelijk! Mits je open staat voor leren, je aanpassen en groeien als bedrijf.
Goof schreef:Ok. Excuses als ik er meteen hard in kom, maar...
Je hebt nog nooit een opleiding gedaan en nog nooit 1 dag gewerkt. Met welke ervaring wil jij een manege runnen? Hoe ga je om met personeel? Financieën? Een bedrijfsplan? Wat ga jij anderen leren? Ga je zelf 7 dagen in de week werken?
Celiien schreef:Instructrice aanwezig is? Je gaat zelf een bedrijf opstarten, mag hopen dat je dat dan wel weet
Gucci_ schreef:Varekaj schreef:Niks zo onaantrekkelijk als een vrouw zonder ambities die wil teren op het geld van een ander
Zolang je er maar aantrekkelijk uitziet wil elke man je wel
dat is een makkelijke aanname.
je hebt nu eenmaal bepaalde uitspraken gedaan.. Gucci_ schreef:Fokkerij en manege. Eventueel opfok of pensionstalling.
Posh schreef:Oké, enigszins snap ik voorgaande reacties wel. Maar ik vind het zeker niet onrealistisch.
Ik heb zonder (paardgerelateerde) opleiding en zonder werkervaring (behalve modellenwerk) vanaf mijn zestiende mijn eigen pension- en trainingstal gerund. Tien jaar lang en het was een groot succes (als ik dat zelf mag zeggen). Het is dus zeker wel mogelijk! Mits je open staat voor leren, je aanpassen en groeien als bedrijf.
Er zijn altijd zat mensen die je willen helpen je droom te realiseren, dit kan ik uit eigen ervaring aan je meegeven. Mocht je echt tips willen of vragen hebben dan mag je die altijd aan me stellen
Gucci_ schreef:Goof schreef:Ok. Excuses als ik er meteen hard in kom, maar...
Je hebt nog nooit een opleiding gedaan en nog nooit 1 dag gewerkt. Met welke ervaring wil jij een manege runnen? Hoe ga je om met personeel? Financieën? Een bedrijfsplan? Wat ga jij anderen leren? Ga je zelf 7 dagen in de week werken?
Financieen, verzorging en onderhoud paarden ga ik zelf doen. Dat zijn ook mijn sterkste punten. Hoe bedoel je ervaring? Ik heb altijd al paarden gehad, maar wordt hier te klein om uit te breiden.
Ik weet niet of er een instructice aanwezig is, maar anders zou ik iemand moeten zoeken.
Gucci_ schreef:Ja, als ik straks ook 10 jaar verder ben, praten we wel weer. Er ligt nog een hele toekomst voor mij. Vrouwen verdienen nog steeds minder dan mannen en er zijn nog steeds veel minder vrouwen aan de top. Ik ken geen enkele vrouw die helemaal alleen haar eigen huis heeft met auto's, paarden enz, tenzij je de loterij net hebt gewonnen.